Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Zombie spill har vært populære nå og da...
Når jeg får høre om et nytt håper jeg det hadde vært et zombie spill som ville vært som et drømme spill. Et zombie spill som er open-world survival. Ikke left 4 dead og dead rising.
Jeg har så og si alltid likt zombie filmer og spill, men bare det kunne komme ut et spill som er en blanding av eks. Cloverfield, i am legend og de med zombier i.
Det har sikkert vært mange, mange diskusjoner om sånne zombie spill.
Mitt drømme zombie spill ville ha vært:

1. Stor og fri verden

2. Overlevende, ekte og skummelt.

3. Zombier, vanlige zombier.

4. Overlevelse.
Man har ikke et gevær med masse ammo som man finner overalt. Våpen er sjeldne og også er ammo.

5. Liv og mat.
Blir man bitt av en zombie så vil man bli en eller dø og spawne senere.
Muligheter til å finne sprøyter.

Mat.
Man må spise, man må ha mat. Man kan dra inn i butikker og lete etter mat, overlevende etc....

6. Virkelig. Et første-persons sjanger spill.
Du kan bryte deg in i biler, kjøre langt og frivilig. Men huske at bensin varer ikke for alltid.
Alarmer.
Bryter man seg inn i en bil med alarm starter alarmen og det er bare å kjape seg å tenke på noe å gjøre.
Man må ta de man kan. Ser du et balltre så tar du det i steden for å ikke ha noe.

7. Skummelt men gøy.

8. Egen personlighet.
Man lager sin egen person med sine egne spesialiteter og evner.

9. Online, online, online!
Det må ha en rå online del.

10. Masse zombier.

11. Planlegning.
Man kan ikke bare løpe rett ut i gata og håpe at alt går bra, for hvis du blir bitt så går det ikke bra! store muligheter til å improvisere.


Det er noe som hadde vært et drømme spill for meg, samma hva slags spill platform det hadde vært på.
Dette var mine 11 ting som jeg skulle ønske var i et zombie spill.

Så har jeg 2 spørsmål til dere:

Ossen ville deres drømme spill vært.
Og
Vet dere om noen bra zombie spill?
Jeg har hørt om de fleste men prøver fortsatt å finne flere zombie spill.
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
Har sittet lenge og drømt om et spill, lignende det du ønsker deg. Gjerne med mulighet for å flytte items og lage shelters og sånt, ville blitt et utrolig stort spill, med mange funksjoner.

Det bildet er forresten ganske dumt, hvorfor vil man ha både en machete og et brekkjern? Macheten er jo konge å ha, men ville heller hatt en hagle istedet for pistol. Og hva faen skal man med tnt? Den siste tingen der ser jeg ikke hva er, men gjetter det er ammo elns.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det du ramser opp ligner veldig mye på Dead Rising 2.

Og fattigmann. TNT er jo helt fantastisk å bruke mot zombier
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Dead rising 2 var ikke så bra som jeg trodde...
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
Ville hatt med levling(person) og/eller oppgradering(våpen) da hadde det blitt konge.
  • 0
GTA: Zombie city FTW
Per aspera ad astra
  • 0
fra mobilen Kun Online MMO, gigantisk verden sånn at du ikke finner store grupper med mye hjelpemidler men heller små overlevelsegrupper. Okupere eget gruppehus og så fikle med sikkerhet. Mulighet å bli imun men da dør du og blir ikke zombie. Det skal være forskjellige typer zombier etter hvordan de var som tykk, sterk osv uten å være overnaturlig bare i liv, hastighet og skade lagd.
  • 0
Siterer fattigmann:
Det bildet er forresten ganske dumt, hvorfor vil man ha både en machete og et brekkjern? Macheten er jo konge å ha, men ville heller hatt en hagle istedet for pistol. Og hva faen skal man med tnt? Den siste tingen der ser jeg ikke hva er, men gjetter det er ammo elns.


Siden når be det praktisk å bryte opp dører og andre barikaderte gjenstander med en Machete? Brekkjern er tingen!

Pistolen er mye lettere å drasse rundt med. Har en større kapasitet, og mye enklere å bruke. (iallefall i teorien.)

TNT kan jo brukes til alt mulig rart.
Decyfered!
  • 0
bra Faunvik!
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!