Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Ine
  • Ine
Det er jo slik at alle som ikke spiller leser 24/7
Riddle me this
  • 0
En venn av meg fikk dysleksi pga. han spilte for mye. Han heter littsnill her på forumet.
  • 0
Sjokk at spill får skylden da. Ungdommen har funnet et annet alternativ til lesing for å få tiden til å gå, dette like ikke de trangsynte eldre menneskene.
Selv har jeg ikke tatt en lesetest på flere år, husker bare at jeg leste noe rundt 160 ord i minuttet og hadde 100% korrekt svar noe som var et overraskende bra resultat sammenlignet med andre.
  • 0
Jeg er kjempeflink til å lese, og for 3-5 år siden leste jeg 200 ord i minuttet, aner ikke hvor mange nå.


Kanskje noen ikke blir flinkere til å lese, men MAN LÆRER SABLA MYE ENGELSK!

Lagt til 2010-12-08 20:17:
Siterer ROJ123:
En venn av meg fikk dysleksi pga. han spilte for mye. Han heter littsnill her på forumet.


LOL! Det går ikke ann å FÅ dysleksi, det er medfødt! Kan læres bort, men er ekstremt vanskelig for noen!
  • 0
Engelsken ja
da jeg gikk i 4 klasse snakka jeg elndig engelsk, skrev elendig engelsk.
da jeg gikk i 5 var det ikke det spor bedre.
da jeg gikk i 6fikk jeg Battle for middle earth 2 så da skrev jeg plutselig engelsk bedre en noen andre i klassen.
7 klasse fortasste jeg på Battle for middle earth 2 så den forbedra seg skikkelig!
8. var det en fyr på xbox live som klaga på at jeg aldri snakka så jeg prøvde meg.
så se på meg Nå!!!!! i 9 klasse får jeg bare 5+ og 5
nå snakker jeg engelsk uten å tenke meg om(inne mellom snakker jeg engelske ord men husker dem ikke på norsk:oops
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Jeg har bare hatt masse nytte av min fascinasjon for spill. Men det går ikke å stole helt på at all kunnskap du trenger skal tankes inn mens du spiller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Skrev en 3,5 siders oppgave om dette på norsk tentamen i dag
  • 0
Siterer ROJ123:
En venn av meg fikk dysleksi pga. han spilte for mye. Han heter littsnill her på forumet.


I så fall må ha smittet meg
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Ligger i toppen på raskeste lesehastighet og kan omtrent forstå hvert eneste engelskord. Ordforådet og uttalen i både engelsk og norsk har bare blitt bedre, og ALT dette er takket være spill.
Carpe Noctem
  • 0
Ah, Bullshit, we all love it ^^

Jeg hadde sikkert ligget på karakteren 2 i engelsk om det ikke hadde vært for alle mine timer med spilldialog.

Angående mine leseferdigheter uansett språk kan jeg uten å drive med kvalm skryting påstå at jeg har ligget milevis over gjennomsnittet for min aldersgruppe i alle år.

Jaja, alt ved spilling er nok ikke positivt, MEN det at det angivelig gjør gutter dårligere til å lese tror jeg virkelig kommer an på hvilke spill som spilles, og hvor mye.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
TWHS
NOBS 4 LYF!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!