Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå sitter jeg her da, i Danmark, København og kjeder meg. Savner Xboxn da! Tenkte jeg kunne blogge litt om en event som foregikk i går/natt.

Innledningsvis kan jeg informere dere om at (Spike) Video Game Awards (VGA) ble holdt i går - lørdag - i Los Angeles, CA.
Spill som Resistance 3, Forza Motorsport 4 og The Elder Scrolls V: Skyrim ble offisielt annonsert og jeg gjetter at sistnevnte kunngjøring fikk en hel del spillsjeler frelst i og med at også lanseringen ble fastslått: 11.11.11. For min del ble jeg lykkelig når Bioware viste fram sin MASS EFFECT 3 reveal trailer..

..Vel, det kom ikke akkurat som en bombe, rykter sprer seg som ild i tørt gress, men det er alltid gøy å høre det fra selve produsenten. Bioware har faktisk godt av VGA seremonien for å formalisere utgivelsen av Mass Effect 3, med en liten teaser der du kunne se at vår kjære Shepard har en episk kamp foran seg mot en ond og samtidig fremmed art i en apokalyptisk stemning. Sjarmerende.

Det er så og si godt å se scener i teaser traileren fra jorden (i all hovedsak ser det ut til at ME3 kommer til å gå ut på menneskeheten på Jorden.), fordi vi hverken hørte om eller så jorda i forgjengerne, ME og ME2. Vi blir presentert en britisk snikskytter som skjuler seg i Big Ben, London på vår døende planet i en ganske så kaotisk og rasert England. Menneskeheten hviler nå i Commander Shepards hender.

GUD å jeg gleder meg, selvom lanseringen ligger langt fram i tid. Q4 2011 er antakelsen.

//Peace bitchez!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
The D' is silent.
  • 0
at first i was like

Then, i was like

  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Skal kose meg med Deus Ex fram til dette kommer.
Gleder meg stort til en episk avslutning.
Rettelse blir nok flere episke avslutninger. Ikke snakk om at jeg skal spille det igjennom bare en gang!
  • 0
Yeah, DE: HR er også et flott spill å se fram til! ME3 blir bare.. EPIC.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
2011 blir det nye 2007!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Håper det blir bedre enn ME2, som for meg var en skuffelse av dimensjoner.
Var sikkert en smule overivrig når det kom og det kan ha vært litt av grunnen, men jeg likte virkelig ikke alle forandringene de hadde gjort siden det første spillet.

Storyen var også litt
I forhold til den første
  • 0
Litt off-topic: Selv bruker jeg å ta med Xboxen min til Ålesund når vi drar dit for å besøke besteforeldrene mine. Gørr kjedelig der
Veni, vidi, avicii
  • 0
Gleder meg til jeg kan se installasjon av ME3 på PC'n min, bare det å vite at det kan spilles i nær fremtid blir DIGG.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Me laiki laiki
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Blir ME3 av samme kaliber som ME2 så dør jeg, tror jeg. Folkene i bioware må slutte å høre på hva "fans" sier, og heller stole litt mer på seg selv når det gjelder akkurat denne serien.

Hvordan var det mulig å ta den perfekte opskriften fra ME1 og lage så mye lapskaus av ME2!?
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Litt off-topic: Selv bruker jeg å ta med Xboxen min til Ålesund når vi drar dit for å besøke besteforeldrene mine. Gørr kjedelig der


WHAT!? Vil du at jeg skal trolle deg igjen sånn du ragequitter?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
fra mobilen Portal 2 ble annonsert på E3 smarten.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Portal 2 ble annonsert på E3 smarten.


Ja, da beklager jeg det da! Portal 2 ble i allefall vist frem som et av høydepunktene i 2011. Men ikke annonsert, det skjedde jo faktisk allerede i Mars, tidligere i år.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Tror det blir et tøft semester på meg nå, gitt, med både Deus Ex og ME3.
  • 0
Åhh, jeg er så enig med deg Dr Madnar Petrovich! ME1 var så mye bedre enn ME2.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
ME2 var sjukt digg, håper bare at ME3 er i det minste halvparten så digg så er jeg egentlig fornøyd

men selvfølgelig, topper det ME2... Jizz in my pants
  • 0
haha, skjedde noe rart når jeg spilte gjennom disse spillene på nytt i rekke. Når jeg hadde spilt ferdig ME1 føltes dette spillet så mye bedre enn ME2, men når jeg spilte ME2 etterpå føltes det så mye bedre ut enn ME1. Rart dette her...

Lagt til 2011-02-23 17:47:
Kan nok ikke si hvilket av dem som er best. Siden jeg liker både rpg og action, så dekker disse 2 spillene virkelig begge deler.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!