Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg var på elkjøp i da for å hente det nye bladet da jeg så at Super mario galaxy 2 ble årets spill på første plass! Jeg synes ikke spillet fortjener det.

Red dead redemption burde ha vært årets spill eller Alan wake. Hva synes dere? Hvilke burde ha vært årets spill?

PS:IGN synes at heavy rain er årets spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes ihvertfall at Red Dead hadde for mange bugs for å fortjene årets spill. Nå har jeg ikke spilt Galaxy 2, men 1'rn var jo hvertfall ganske morsomt, så tviler ikke på at seieren var fortjent.

Nå skrev jeg forresten en kommentar som var lengre enn bloggen din, lag lengre blogger fremover, så gidder flere å legge igjen kommentarer.
Fem-stjerners medlem
  • 0
RDR er årets spill, lett
Enig med deg om SMG2. Jeg likte det faktisk ikke i det hele tatt, i hvertfall ikke i forhold til mine forventninger. Alt for små verdener og for få stjerner i hver galakse. Også synes jeg galaksene har blitt litt for oppdelte, lissom bare en haug med bittesmå planeter er en galakse lissom. Det likte jeg ikke. SMG1 var mye bedre, spør du meg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
fattigmann kal huske på det
P-Dude:Enig med deg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
RDR er årets spill etter min mening Eller fable 3 da, men jeg er litt fable fanboy så det teller ikke..
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
heheh enig
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
rdr? serriøst... ushj bare tanken på det skitne spillet gir meg frysninger :s

Game of the year er Heavy Rain no doubt
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Bad Company 2 (y)
Rett og slett pga online-delen :]
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg er helt enig!!!! Red Dead Redemption burde vært årets spill!!! Super Mario Galaxy 2 er bare noe resirkulerte greier.

Lagt til 2010-12-18 21:48:
eller kansje Undead Nightmare det var jo awesome det og!!!!!

Lagt til 2010-12-18 21:48:
Og jeg synes starcraft 2 skulle hatt æren og!!

Lagt til 2010-12-18 21:49:
Så det står mellom Starcraft 2/RDR (Tillegspakker Inkludert)
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Heavy rain eller RDR burde ha vært årets spill ja ebig med masterno,royality-indeed og CrEngarde
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Starcraft 2 kanskje...

Eller RDR
*MacGyver Theme*
  • 0
Ja
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har ikke SMG2, da... Men jeg har en'ern, og jeg har prøvd 2'ern, men jeg syntes det var for liten forskjell. + at jeg ikke ble så glad SMG1
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
heheh ja enig i det
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
we are all forgeting about ME; 2
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
XD
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Alle har deres egne meninger, Gamereactor endte opp på Super Mario Galaxy 2. Spillet fortjener det uten tvil, men det kan godt hende at RDR fortjente det mer, det vet jeg ikke noe om .

Foressten, rett opp de hundre skrivefeilene:
Det skal være på Elkjøp. Ikke i elkjøp. Er det ikke rart å si "Jeg syntes at spillet ikke fortjener det". Burde du ikke heller skrive "Jeg syntes ikke spillet fortjener det"? Ikke "hvem burde blitt årets spill", men "hvilket spill burde blitt årets spill" etc...

Aldri beklag deg for en kort blogg! Hvis du syntes bloggen er for kort så poster du den ikke! Bloggen har en helt grei lengde!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Med tanke på tid og glede jeg hadde i årets spill så tror jeg det blir Bayonetta eller Vanquish altså.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Ash ketchum:Har retta på det nå Var litt trøt da jeg skrev det.
Dr Madnar Petrovich: De var gode spill de også
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
SMG2 bringer ikke nok nytt til førsteplass.
Synes heller ikke BC2 er årets flerspiller, men med Bernt Erik i redaksjonen er det vel uungåeligt at BC2 får en pris.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Kingdom Hearts: Birth By Sleep!
Just kill him with your awesome
  • 0
For meg står det mellom BC2 og SC2, vanskelig valg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er morsomt med folk som rakker ned på RDR, og kaller det skittent, dårlig og så videre. Enten så har virkelig folk elendig smak, eller så er det det faktum at de to spillene har en forholdsvis "voksen" story å følge, som sikkert ikke er like moro å se for en på 13 eller 14 som den er for oss større. Og heldigvis for det. Ellers hadde vel dere forpestet flerspilleren i disse spillene også.

Mine personlige favoritter i år er RDR, God of War 3 og Castlevania: Lords of Shadow. Ja, og Starcraft 2 da.

Og Galaxy 2. Fantastiske spill alle sammen. Bring on 2011!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Monster Hunter 3 uten tvil. Deilig gameplay, perfekt balansert i all ledd, utrolig online og evig holdbarhet. Kan man be om noe mer?

Du synst at Galaxy 2 fortjener prisen, men du mener at det ikke skulle fått prisen? Que?
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Starcraft 2 uten tvil. Har vel allerede brukt et par hundre timer og det på bare noen måneder! Ekstremt avhengihetskapende RTS som krever evner for å mestre. På en solid andre plass kommer nok Monster Hunter Tri som jeg har kost meg med cirka 80 timer.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!