Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kan vel ikke si at jeg følger trender noe særlig, men liker å se bra ut når jeg er ute blant folk. Og jeg har en forkjærlighet for pique-skjorter <3
Ja, det er meg.
  • 0
Så lenge klærne er behagelige og ser noenlunde ut som om jeg ville brukt de er det cool for meg Men lar aldri andre kjøpe til meg, det er det værste jeg vet og det beviser bare hvor lite folk rundt meg kjenner meg

Lagt til 2011-02-06 18:43:
@Strife Popped collar ?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
@NewAge: Selvsagt

Må jo følge King Eric
Ja, det er meg.
  • 0
Jeg er helt grønn på det området her, men heldigvis har jeg noen venninder som hjelper meg litt når jeg skal ut på shopping
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Tenker ikke så mye over det, det viktigste er at klærene er behagelige. Går for det meste i sort. Hettegenser er å foretrekke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Som de fleste så bryr eg meg noenlunde hva eg har på meg, men eg følger aldri med på ka som er "trendy". Eg har dager da eg matcher klær og sko og hår og gudene vet ka annet, men eg velger aldri å gå med noe som eg synets er ubehagelig eller noe eg ikkje liker fordi det er det alle andre går med.

Med årene er det jo blitt helt klart at noen gutter bryr seg like mye om moter som noen jenter gjør. Ikkje alle, men noen. Det går mer på interesse i disse dager og det at det er blitt ''lov'' at jenter ikkje skal kle seg etter den siste mote og samtidig er det blitt ''lov'' at gutter gjør det stikk motsatte og bruker masse penger på den nyeste kolleksjonen fra den hotteste motedesigneren.

Samfunnet er blitt mer kjønnsnøytralt, det har shoppingen også blitt.
  • 0
@Doan
Om du har bytta ut slipset med et slim-tie og jeansene med et par mørkere slim-fit jeans, gjerne raw jeans hadde du sett awesome ut.

Selv er jeg ganske bevisst på hvordan jeg kler meg. Hater alt av sterke farger og graphics og kler meg ganske preppy/klassisk i guess. vennene mine kaller meg hipster, men fuck 'em.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
pai
Veni, vidi, avicii
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!