Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen!

Som vanlig bedriver jeg med skamløs promotering av filmene til Anders og meg.

Denne gangen har vi laget en (humoristisk) anmeldelse av iPad 2 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ct1_r_61sk8
Eskild aka. MrJones
  • 0
Hahah. Veldig gjennomført anmeldelse, bravo!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hele redaksjonen koste seg med anmeldelsen. Gir deg og Anders en god 8/10. Imponerende og morsom filmsnutt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Veldig morsom idé! Bra jobba!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Det er sååå tydeligt at du er Norsk på videoen! XD
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hahaha, godt gjennomført anmeldelse. Likte den godt
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Å seriøst, jeg døde når du skulle snakke i den hahaha
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Play
  • Play
"Press harder, press harder" HAHA! Ja, veldig motiverende lol
  • 0
Det lett å høre at du ikke er Engelsk, men ellers god redigering.

@Venom140
Hvordan klarte du da å skrive innlegget da?
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Haha, genialt!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Fantastisk. Skulle ikke forundre meg om noen teknologisider plukker opp og velger å dele denne parodien med sine lesere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hahahahahahahahahahahahaha, det er sørenmeg noe av det beste jeg har sett noen gang ^_^
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Genialt!
Du burde fått jobb innen dette!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Skal deffinitivt skaffes. Har merket flere ganger at jeg trenger mer motivasjon når jeg sitter på ramma. Så dette er jo perfekt!

Ellers, rimelig genial anmeldelse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Haha den filmen var jo konge, dere har talent
  • 0
Hahaha genialt!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tusen takk for utrolig hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! 8/10 ser jeg på som en knallbra karakter - og det fra selveste GR-redaksjonen!

Det er kanskje tydelig at jeg er norsk - men jeg utgir meg ikke for å være noe annet heller

Vi lager disse filmene mest for moro skyld, men vi setter stor pris på den positive responsen. Det kommer mer slik fremover
Eskild aka. MrJones
  • 0
Super omtale må jeg si og tar av meg hatten for gjennomførelsen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Strategist:
Fantastisk. Skulle ikke forundre meg om noen teknologisider plukker opp og velger å dele denne parodien med sine lesere.


Itavisen i dag

Artig omtale
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • 192
  • 192
3mill views
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!