Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det en ting jeg er utrolig glad for så er det at stadig flere jenter kaster seg på å spille. For vi skal ikke så altfor mange årene tilbake før jentene kastet et olmt blikk på oss gutta når vi sa at vi var gamere. Dette har heldigvis forandret seg og i dag blir det stadig flere og flere jenter som spiller. Faktisk kan det tenkes at den personen som slår deg ut på slagmarken er en jente. Har selv spilt sammen med jenter i Battlefield og sett at de spiller like godt som gutta. Selvsagt er det ikke like moro å bli tatt ut av en jente, men desto mer kamp blir det å unngå nettopp dette.

Disse dager arrangeres det noe stort på Snåsa og om kveldene danser jentene på bordet og gjør hva de kan for å pille gutta på nesa med blant annet spilling. Dette er selvsagt veldig moro synes jeg og med over 25% jenter på dette store arrangementet, så beviser det at jenter også vil være en del av spillingen.

Under arrangmentet skal disse jentene som er på bildene nedenfor kjøre spennende konkurranser;

1. Maling
2. Bjelleklang
3. Limbo
4. Dating
5. Ballongkonkurranse
6. musikk-quiz

...og i disse konkurransene må også gutta ut i ilden. Ville du ha deltatt i noen av konkurransene som disse jentene arrangerer? Tro meg, jentene har glimt i øyet og hvor de gjerne kan sette seg ned å spille et spill.

Nedenfor ser dere også en rigg med seks Dell-skjermer fra AMD hvor det kjøres Eyefinity. Spillet som kjøres er DiRT 2 og det flyter som en drøm. Herlig oppsett som gir spillingen en helt annen opplevelse. Selvsagt blir den beste looken fra litt lengra avstand, men gud hvor herlig!

Kjenner dere jenter som spiller spill og hva er det de spiller? Er du jente selv og gjerne vil ha med flere jenter som spiller? Hvordan tror dere prosenten i dag kan fordeles mellom gutte og jenter som spiller?

Nedenfor ser dere (på første bilde) Hilde fra venstre, Idrun midt i og Tonje til høyre!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kult! ville utfordret de ja
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Rått monitor oppsett det der
*MacGyver Theme*
  • 0
Beste musematten I ever saw!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Dirt 2 med tastatur? WAATTTT
  • 0
emilan1212: Har prøvd det. Det funker overraskende bra.
  • 0
Jepp, enig med deg fantomena, men best er det å kjøre med enten ratt og pedaler eller gamepad
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vet vel om EN jente som spiller L4D2 en gang i blant, som går i parallellklassen min. Ellers har jeg hørt om betydelig få jenter som gamer.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mange jente gamere på skolen vår nå! De sier at de ei i Black Ops å slik! Awesome shit dude!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Kjenner faktisk en del jenter som spiller.
Er en jente med i Progression raid-teamet vårt på WoW.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
søstra mi gamer -_- FML
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Husker noe om en jente som nevnte mario kart engang.. Bortsett fra det: meh... Ikke noe spes. Det er "mange" jenter som liker animeer/mangaer osv, da!
  • 0
Jenter som gamer CoD <33
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Er noen jenter i klassen min som spiller Little Big Planet og Sims, men utover det kan jeg ikke si jeg ser noe til den "voldsomme økningen" i antall jentegamere. Synd, ettersom de går glipp av viktige verker, og vi går glipp av fete diskusjoner.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kjenner ingen jenter som spiller jeg...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er et team i danmark som heter assassin-et-eller-annet ,med en haug med damer som spiller MW 2. De kuser all motstand
The gavel corrupts
  • 0
hah en av mine beste venner, du skal overhodet ikke tro at hun kan spille ved å se på henne....virker mer som "games-er-for-nerder"-typen...

hun spiller wow iblandt og elsker nintendo
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!