LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Som jeg har skrevet før ble denne dagen enda en kjedelig dag... Og lysten etter litt oblivion vokste mer og mer etter timer med youtube videoer osv, men det eneste problemet var perfect circle i cden. Så jeg tok et viskelær som jeg fant på gulvet og der fikk jeg ideen. Jeg gnidde på området rundt ripen og tok av det overflødige laget og sattn i xboxen. First priority var å innstalere så det funker uansett men det freeza seg alltid på 5% men GEZUZ! It WORKS! Kanskje jeg bare var heldig men det funka FTW...

      Peace...
      If it's hostile you kill it!
      • 0
      Hmmm! Det har jeg ikke prøvd før. Selv har jeg brukt alt fra Zalo til andre rengjøringsmidler for å få platene til å fungere igjen. Takk for tips
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Hehe har gjort det samme. Bare hyggelig
      If it's hostile you kill it!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!