Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I morgen vil vi publisere vår Crysis 2-anmeldelse på nettsiden, som er en langt mer utdypende anmeldelse enn den dere finner i magasinet.

Vår svenske redaktørkollega tok helt av, og endte opp med en anmeldelse på rundt 4000 ord. Til sammenligning ligger en standard anmeldelse på ca 800 ord.

Det har altså blitt litt ekstra oversettelsesarbeid for oss i den norske redaksjonen, men vi syntes det er helt greit. Vi ønsker tross alt å gi dere et skikkelig innblikk i spillet. Noe de av dere som orker å lese hele anmeldelsen kommer til å få.

I tillegg serverer vi 44 selvknipsede bilder fra spillet, så sørg for å ha pusset lesebrillene og ta turen innom GR i morgen for en real oppladning til Crysis 2.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
HOLY MOTHER SHIT! Fyttigrisen! Nå vet jeg iallfall hva jeg skal gjøre i morgen!

Crysis <3
  • 0
JAAA!!

NÅ har jeg noe å gjøre i morgen også!

Crysis <3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hahaha! Det verste av alt er at ingen i den norske redaksjonen har spilt det enda (kun flerspillerdemoen). Men vi gleder oss. Spesielt etter å ha lest anmeldelsen. Det virker utrolig lovende.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Kristian / GR®: Får dere tilsendt en egen promo kopi eller må dere kjøpte spillet?
  • 0
Vi får nok tilsendt en promo eller retail
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Blir spennende å lese.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Da blir det rette sagt 4000 ord av ren awesomeness.
  • 0
Kan virkelig ikke se for meg hva som kan være så bra med dette spillet i forhold til andre FPS-spill der ute.

Personlig synes jeg sjangeren har stagnert, mye på grunn av spill som Call of Duty, Killzone og Halo, som spys ut hvert år og som gjør lite for å endre på sjangeren. Det samme gameplayet, utvannet multiplayer og forholdsvis trauste forsøk på å skape minneverdige historier bidrar til dette.

Om det er et spill innenfor sjangeren som jeg ser frem til i år er det Resistance 3, nettopp fordi jeg føler at det er en av de få FPS-seriene som klarer å forbedre seg for hver gang, samtidig som de har en uber-spennende historie og morsomt gameplay.
Just kill him with your awesome
  • 0
Gleder meg
  • 0
Fantastisk! Hvilken konsoll testet dere spillet på?


Kommer anmeldelsen ut 07:00? Please! Det er da jeg står opp!
  • 0
Holy shit!!! Gleder meg noe syykt! Skal garantere lese hele + at det kommer en PS3 demo av spillet også i morgen OMG!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sorki,

Er ikke enig i påstanden din om at FPS-sjangeren har stagnert. Jeg kan forstå hva du mener, ettersom ganske mange FPS-spill er relativt like. Men nyansene er definitivt merkbare for oss som elsker sjangeren.

Jeg trenger ikke et spill som på død og liv må gjøre alt nytt. Kvaliteter kan være tilstede selv om vi har sett de før. Et eksempel på dette for min del er Killzone 3. Det var ikke mye nytt i spillet, men alt var utrolig forseggjort. Spillet oste av kvalitet, nydelig grafikk, detaljerte nærkampangrep, varierte omgivelser og herlige skytescener. Det ble til syvende og sist det viktigste for meg. Jeg elsket spillet.

Noe som blir spennende med Crysis 2 er bruken av nanodrakten, som åpner for å leke seg med ulike muligheter for å nå målet. Enten om man sniker seg nærmere fiendene med usynlighetsfunksjon, for å gjennomføre et overraskelsesangrep eller aktiverer skjoldet i drakten, for å brøyte seg fremover med skytefingeren klemt i bånn. Valget er ditt, og det virker spennende å eksperimentere med dette. Det virker som det fungerer dynamisk og sømløst. Det skader heller ikke at spillet imponerer rent teknisk.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Kristian, hvilken konsoll testet dere spillet på?
  • 0
Spillet er testet på både PC, PS3 og Xbox 360.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Oi

Jeg lurer bare på en ting, er grafikken på Xbox 360 merkbart annerledes enn den på PS3 og PC?
  • 0
Fikk bladet i dag og vet hva spillet fikk, men skal ikke si noe
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ser definitivt frem til å få spille selve spillet, etter å ha lest anmeldelsen. Nå er det jo Crysis, så det er uansett obligatorisk for enhver PC-nerd med respekt for seg selv, men likevel.

For øvrig er 4000 ord høyst uimponerende. Bare å stikke innom hardware-delen, så får du litt skikkelig lengde på anmeldelsene
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Forresten når publiseres anmeldelsen? På kvelden eller? (18:00)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg utrolig masse til dette spillet! Elsket det første, og etter at jeg leste anmeldelsen i bladet fikk jeg bare enda mer lyst på det
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Ser frem til Crysis 2. Skal nok kjøpe det til PC.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!