Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

OPINIONS, har du hørt om det? Jeg ble heftig skuffa over at favoritt spillet mitt fra i fjor, Shingi Jackemura 15, ikke ble nominert til årets spill. Fjortjente det så jævli med siden jeg syntes det er konge lixm

Lagt til 2011-03-15 22:39:
btw @Zyrocz
Jeg syntes alle som ikke er mainstream er kjedelige. Ta den a bitch
  • 0
Hvor er Alan Wake? -_-
  • 0
emilan1212, ok, fortsett å lev livet ditt med alle dine mainstream venner som synest det er kult å ha lav utdanning.
  • 0
mainstream = kjedelig?

Uncharted = kjedelig

Final Fantasy VII = kjedelig

Ringenes Herre = kjedelig

appelsin = bløtkake

kvinne = mann

3 = 8

Hvordan kan du trekke en sånn konklusjon?
Det er kult og ha "noe eget", men å rakke ned på alt det andre som er "mainstream" fordi det er "mainstream"... Det blir for teit. Så prinsippfast er selv ikke jeg...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
chill
Veni, vidi, avicii
  • 0
Ikke at det har noe å si for andre en fanboys som absolutt trenger å få se at deres yndlingsspill er vinneren....
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Joelspeanuts: Jeg er forsåvidt enig med deg, mainstream er ikke nødvendigvis forbundet med dårlig, men stort sett er jo ting som er mainstream, vel kommersielt og det er det som er den verste delen av mainstream tingene. Ta for eksempel radiokanalen P4, så kommersielt og mainstream man kan få det.
Men i utgangspunktet hadde ikke denne bloggen noe med mainstream å gjøre. Hovedpoenget var at best salg er lik best produkt og dette bør Gullstikka ta i betraktning i framtiden.

LtMactawish: Det blir en helt tåpelig ting å si...
Just kill him with your awesome
  • 0
Kunne ikke vært mer enig.
The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
  • 0
Endelig vet jeg hva Mainstream er :d
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Joelspenauts:
Nå er faktisk Final Fantasy VII kjedelig da, så...


Soraki: Nåh.. spøk til side, igjen, ikke misforstå meg. Jeg mente at jeg går ut ifra at det er forhåndsbestemte valg fordi det gjør det fire hundre ganger lettere for dem å telle stemmer ettersom det blir gjort av en database. Hadde jeg fått viljen min, så hadde de utvidet databasen og nevnte valg til alle spill som fikk relativt gode kritikker. f.eks samle spilldatabasene til Norges spillmedier etc.
Det er ingen unnskyldning at de ikke har med mange som i alle fall fortjener en nominasjon (KH:BBS, Alan Wake, pluss flere småobskure nedlastningstitler), men som sagt, det jeg tror er grunnen, er at det er enklere på denne måten.
Les nøye: Jeg forsvarer dem ikke på noen måte. Jeg kommer med det jeg tror er mest logisk
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg støtter poengene dine 100 % !!!
The gavel corrupts
  • 0
jonaskram: Jeg skjønte det
Just kill him with your awesome
  • 0
Helt enig! Reagerte litt når jeg så de nominerte.
Shitting dick nipples
  • 0
Kunne ikke vært mer enig med deg! Gullstikka er blitt en av de verste spillkåringene, og jeg kan ikke huske sist gang jeg faktisk så det spillet jeg ville stemt på hos dem.

Thumbs Up for "Knerten går og henger seg". DET spillet ville jeg faktisk ha kjøpt!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg forstår poblemstillingen, men det er helt unødvendig å gi helt frie svaralternativer i en kåring som dette. Det vil bare føre til unødvendig mye arbeid, uten at resultatet vil forandres noe særlig. De kunne kanskje økt antallet nominerte, men det forandrer jo egentlig ikke på noen ting. Det ville fortsatt vært mange bra spill som hadde blitt utelatt.

Å i det hele bry seg noe særlig om slike kåringer er ganske håpløst, og av alle slike kåringer er kanskje Gullstikka topp 10 over minst prestisjetunge utdelinger, i det minste når det gjelder utenlandske spill.

Jeg mener heller at Gullstikka burde fokusere enda mer på den norske spillindustrien. Det kunne også være en ide å i større grad fremme spill som går litt imot hva som vanligvis forbindes med spill, og på den måten øke forståelsen og forhåpentligvis respekten for spillmediet. Å gi Call og Duty o.l. 5 forkjellige priser hvert år fører liksom ikke til noenting.
This is great banter, it really is.
  • 0
Årets gullstikka kan ta seg en bolle inntil Alan Wake dukker opp på Årets Spill listen!
  • 0
Eneste utdelingen av slike priser, jeg bryr meg om, er VGA på Spike. Mest fordi de viser nye trailere osv. og annonseringer.
  • 0
Eneste jeg bryr meg om er min egen "Årets spill".
Just kill him with your awesome
  • 0
Zyrocz: Ja,ja ganske åpenbart at du liker å diskutere useriøst når du kommer med slike utspill. Beviser bare at du er sykt barnslig som ikke kan godta at andre har forskjellige meninger enn deg. Er det ikke litt vanskelig å skaffe seg venner når man tenker sånn, eller har du funnet en liten vennegruppe som tenker like naivt som deg selv?
  • 0
Helt enig, jeg rakk tillfeldigvis ikke å stemme. men da jeg skulle stemme på fjor årets beste spill. ble folk kanskje 65% enig så det er vell alltid en bunke med klager etter stemmingen.

"komentar til bilde" det er Oddvar Brå som brak staven!
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Mount and Blade: Warband var der. Det er sykt fett at de tok med det, så litt skryt skal dem ha
M&B kan i hvert fall ikke sies å være mainstream, men rått, det er det!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Helt enig, synes selv at Heartgold/Soulsilver fortjener en plass på lista.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg savner kåringen av beste butikk. Gamezone.no har vært nominert flere år på rad og aldri vunnet - Jeg håpte at med min ankomst ville vi endelig vinne. Skuff

*wink*
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer Zyrocz:
"Bare fordi det er mainstream betyr ikke at noe er dårlig."

Mainstream utgjør den største delen av befolkningen. Den største delen av befolkningen er de såkalte "typiske menneskene". Disse menneskene er kjedelige. Mainstream er kjedelig, kjedelig er kjedelig, ingen liker kjedsomhet.


De kjedelige gjør.

Nei, uansett så er jeg enig. Jeg måtte se på lista og se hvem jeg likte best av de på lista. Rett og slett tullete.
Med min mening hadde det ikke vært så rart om BF:BC2 kunne ha vunnet. Men etter det jeg har sett og hørt fra norske gamere, kunne det det aldri kunne falt meg inn at noe sånt kunne skje.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!