Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dynamittduoen Justice er endelig tilbake fra sin lange dvale. Xavier de Rosnay og Gaspard Augé stakk av med jackpoten da de i 2007 lanserte sitt debutalbum Cross. Etter det så de seg aldri tilbake og tok hele verden med storm med sin blanding av røff elektronika og dance.

Nå gjør de seg endelig klar for sitt vanskelige andrealbum. Den første singelen fikk sin debut i en Adidas-reklame her om dagen, og her er det bare å spenne selene fast. Civilization høres ut som en miks av Phantom og D.A.N.C.E, om du er kjent med Justice sine låter. Forventingene har rett og slett skutt blitt i været etter denne første smakebiten. Jeg gleder meg!

Adidas - All is in (Justice - Civilization)

Hva er det du ser på?

Chill hard, man!
  • 0
Justice eier! Har virkelig sans for sånn type musikk. Noen som hørte remixen deres av MGMTs "Electric Feel"? Jeg hørte den for første gang i Midnight Club: LA, og ble rett og slett lamslått da den kom opp!
  • 0
@GamingOverdose: Klart jeg har. De fikk jo Grammy for den remiksen.
Chill hard, man!
  • 0
Electric Feel eier, men synes fortsatt at Genesis er beste sangen. Gleder meg til å høre hva de finner på nå.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ble litt skuffa, trudde det var snakk om TV-serien
Men her har jeg faktisk hørt om både "bandet", og en eller to sanger av de. Tror jeg i alle fall.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!