Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det kommer stadig artister som virkelig lager drittmusikk. Den nyeste i den listen er Rebecca Black, som sikkert mange av dere har stiftet bekjentskap med de siste dagene. Her er det snakk om barnehagetekst, autotune og håpløs vokal som gjør det til en sang som aldri skulle blitt laget.

Rebecca Black - Friday

La oss ta en nærmere titt på den fantastiske teksten i sangen:
Kickin' in the front seat
Sittin' in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?


Her sliter Rebecca virkelig med å bestemme seg. HVILKET SETE SKAL HUN TA?! Et av livets vanskeligere valg for å si det sånn.

Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin')
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday
And Sunday comes after...wards
I don't want this weekend to end


Her lærer Rebecca oss virkelig noe viktig. Ikke verst å lære ukedagene mens man hører på musikk, og at hun helt klart er noe jævlig klar for helgen.

Det morsomste som kommer ut av slike fenomener er all mobbingen som følger med. For eksempel denne GIF-en som ble laget (du bør ha sett American Psycho).

Chill hard, man!
  • 0
Linken til GIF-en synes ikke å funke. Men Flott at du drar frem denne perlen av en dyp sang! Den sier noe om meningen med livet. Jeg er litt usikker på hva dog.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
For noe drittmusikk! Og er det bare meg ellerhørtes sangen veldig lik Baby, Baby av Bieber? I alle fall når hun synger Friday.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Du retter hatet ditt mot feil personer, hun har ikke skrevet låten selv engang. Hun er bare en 13-åring som vil bli stjerne, skylden burde gå til produsentene som skriver denne dritten.

Syns dessuten det er mer morsomt enn irriterende, skjønner ikke hvorfor folk er så seriøse.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det er formateringskodene i bloggen som kødder det til. Hvis du fjerner
i slutten av linken funker det fint.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
@Strategist: Fikset det nuh!

@Zook: Jeg vet jo det, men det er HUN som representerer låten, og hun bør da høre selv at det er en møkkalåt.
Chill hard, man!
  • 0
Litt morsom blogg, men Rebecca Black har de siste dagene blitt mobbet så grundig overalt online, at det allerede begynner å bli gammelt nytt. Alle vitsene og artighetene har jeg hørt før, og det har i grunn kommet til et punkt hvor hun har fått så mye dritt, at å snakke stygt om henne blir som å mobbe en som er tilbakestående. Hun er liksom et så lett offer.

Men for all del, bloggen var morsom den, og sangen suger. Big time.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Hvorfor kjører de bil? De er jo 10 år.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Haha, elsket kommentarene dine mot sangteksten! Og ja, helt sant det du sier.
  • 0
Elsker denne komedien!
Decyfered!
  • 0
Haha, minner meg litt om Bieber..

Og folk gjorde narr av meg når jeg vandret rundt og hørte på Final Fantasy 5/6 soundtracket jeg fikk med final fantasy 5 og 6, the other day..

Auto-tune er en av de verste oppfinnelsene for musikken noen sinne. Så ikke gjennom hele videoen, men det første minuttet, så skippet jeg litt fremover. Alt jeg hørte var autotunet BS..
  • 0
Det var noe av det værste dritten jeg har hørt! skulle ønske jeg ikke trykket på linken.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Dette er en av tidenes mest tragiske låt, og jeg elsker den! Dør av latter hver gang jeg setter den på! Catchy er den og, elsk å irritere vennene mine ved å synge denne sangen ^^ Genialt!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
La meg være tørrpinnen i dette kommentarfeltet: "Det morsomste som kommer ut av slike fenomener er all mobbingen som følger med." Mobbing er ikke morsomt, punktum!

Om musikken er dårlig er en annen sak. Det er den helt sikkert, men jeg gidder ikke sjekke...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
  • Los
  • Los
Sannheten er at jeg måtte sette på denne:

http://www.youtube.com/watch?v=mBPGm4Fbo0Q

Man vet aldri hvilke sykdommer som følger med av å se slike ting, så da er det best å la The Blck Keys kurere det!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Mother of God, it's reached Gamereactor as well!
Internett overdriver som vanlig. Eneste grunnen til at hun faktisk har blitt relativt berømt nå er nettopp på grunn av at internett har plukket opp sangen og postet den over alt. Snakk om å bæsje på leggen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
I'll bet she wakes up in the morning, feelin' like P. Diddy.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
@Ole-Christian: Negativ PR, men er enig med deg. Hun kan fort komme godt ut av dette (økonomisk sett), men hun kommer aldri til å bli respektert.
Chill hard, man!
  • 0
Internett er den mest selvdestruktive forsamlingen there is.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!