Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

MER COMMUNITY!!!!
Love will tear us apart.
  • 0
Sier ikke nei takk til mer community sider i bladet
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Do it! DO IT NAUGH!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Kjør på! Trololo...
  • 0
ja takk!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
more community plx
Go ahead, make my day
  • 0
Dette er gode nyheter!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Mer community skader ikke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Absolutt!
Ghostintor out-
  • 0
Ja! Vi trenger mer communtiy, ettersom en stor del av hele GR er nettop communitiet!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
PS3 SUGER XBOX ER BEST - flame war sånn at vi får 100 kommentarer!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg er ikke så aktiv i communityet, men jeg elsker fortsatt å lese community sidene!
  • 0
Zomg det er håp tross alt
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Jepp det vil jeg gjerne ha!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det hadde vært flott med en ekstra community side, så ja takk
  • 0
Det hadde faktisk vært veldig kult!

Community = Win
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Crazy Eyed Gamer93: Neihei! Ps3 som er best! Mye braere grafikk!!!!!!1111111 og grafikk er alt. og vi har killzone dere har gears of fag og fago reach! xbox suger!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Selvfølgelig trenger vi mer com... hm?

Jeg har alt postet en kommentar?

Pfft!
En kar på min størrelse teller som to

Mer community nuh!
  • 0
De gamle Community sidene var best!
  • 0
Jeg har akkurat samme mening som Kronoz, men jeg gir min helhjertede stemme til mer Community i bladet. Når er fristen for å nå 100 kommentarer btw?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kaviarpølse!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Men sånn cereal - Det beste ved Gamereactor er det fantastiske communityet, og når det ble nedgradert kraftig i magasinet ble jeg litt lei meg. Vi trenger å hylles mer enn det som bladet gjør nå. Om månedens anmeldelse/blogg kommer tilbake ville det vært supert! Når det gjelder månedens bruker vil jeg ha et mye større og utfyllende intervju, til og med større enn det gamle. Det har jeg ønsket lenge, og ble ganske sint når jeg så hvor halvhjerta de er gjort nå. Kom igjen folkens! Post kommentarer som bare det, GR bladet trenger mer community!
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!