Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer Tommy Kvaernerud:
En kar på min størrelse teller som to


Da teller jeg og som to!

GOGOcommunity!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • 192
  • 192
Kan dere ikke bare bruke mindre store bilder? Da får dere mer plass. Men en stemme fra meg!
Get ready for a better you
  • 0
Mindre bilder, mere tekst, mere community. Månedens blogg, leserbrev, forumsnakk og månedens bruker!

Selv om vi ikke er på 100 kommentarer enda bør dere begynne å redesigne! Jeg er villig til å sette opp spambot og få utestengt kontoen min for å få mere communitysider i bladet!!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er det et fast bestemt antall sider i hvert blad? At alle har 30 sider for eksempel? Hvis det ikke er det, hvorfor ikke bare legge til én til? (vet det blir to sider, pga arkene) Sleng på en stort reklame på den ene siden til overs, så får dere litt mer spenn også. Gamereactor må da kunne ha dedikerte blad til hvert land de gir ut til. Å ikke bare gå etter én mal i hver utgivelse. Dere har vel blitt så store at dere kan ansette noen karer til å ta seg av det lille ekstra arbeidet med å gi hvert land sitt eget blad, på en måte. You know what I'm trying to say here.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Community-delen i bladet er god reklame for at nye, aktive brukere strømmer til forumet! Jeg sier JA x10.

Dessuten synes jeg den delen av bladet var ganske underholdende selv før jeg ble medlem. Og da er det jo win-win.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så lenge dette ikke går utover dypdykkene i spilltester og anmeldelser, så er det greit

En idé kan være å legge til kanskje to ekstra sider i bladet slik at man ikke trenger å velge vekk noe?

Jeg liker bladet som det er nå, og ville ikke gitt opp en sniktitt på et spill til fordel for communitygreier jeg ser hver dag når jeg går inn på gamereactor.no
  • 0
Jasså, føler du at du har hatt dårlig respons på bloggene dine tidligere??

Anyway... Ja takk.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Håper også på et grundigere intervju med månedens medlem, synes det er altfor kort og uinteressant i det siste.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ja takk.

Men jeg syntes at dette er en veldig så teit måte å gjøre det på. Syntes dere burde ta denne avgjørelsen selv, etter å ha hørt hva brukerne har å si. Det er bare snakk om 2 sider, dere kunne for eksempel ha droppet å avsløre sluttene .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
For guds skyld, JA!
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
kommentar.
  • 0
okse okse okse oksehund,
Nei men da så
  • 0
Halo stinker ræv! Flame wars incoming!
  • 0
Lol, Crysis er for kids som vil se kule ut.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
  • Play
  • Play
OMZG MER COMMUNITY!

(\(^_^)/)

Lagt til 2011-03-28 17:14:
Siterer toiletgamerduck:
Lol, CoD er for kids som vil se kule ut.


Retta for deg ;)

Redigert av moderator fordi: Altså, ren og skjær spam burde du holde deg for god til. Selv her. /Ole-Christian
  • 0
En lang kommentar gjør ikke at det blir fortere 100 poster

Btw, Crysis 2 er like dårlig som lillebrors soppstuing!

Og CoD suger så hardt at en av Ukraina's gjennomsnittspersoner kunne laget bedre...

PS: Den siste var IKKE ironisk
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kaviarpølse indeed.

Lagt til 2011-03-28 17:19:
Siterer RockFuzzEleven:
En lang kommentar gjør ikke at det blir fortere 100 poster

Btw, Crysis 2 er like dårlig som lillebrors soppstuing!

Og CoD suger så hardt at en av Ukraina's gjennomsnittspersoner kunne laget bedre...

PS: Den siste var IKKE ironisk


Hadde dette vært ei fjesbok, ville jeg likt, og dobbeltlikt denne kommentaren.
  • 0
Jeg vil ha mer community innhold i bladet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvorfor ikke mer community OG mer spillnytt?
  • 0
Ja takk! Community-sidene var en av de jeg var mest glad i, men så plutselig var de borte...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Hva med en ukentlig bok isteden for blad?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ukentlig bok RFE?! Tror du at man blir rik av å drive Gamereactor?!
  • 0
Tunfisk er godt
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
99!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!