LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Siterer HaXorZ:
      Citerer Finalfantasyfrelst:
      Tenkte ikke noe på d, men jeg er imot datalagrinsarkivet ja =)


      Datalagringsdirektivet, takk!


      Sry ! mista G'en !
      The D' is silent.
      • 0
      Siterer Finalfantasyfrelst:
      Citerer HaXorZ:Citerer Finalfantasyfrelst:
      Tenkte ikke noe på d, men jeg er imot datalagrinsarkivet ja =)


      Datalagringsdirektivet, takk!

      Sry ! mista G'en !


      Herregud er du dum, FFF? Jeg la ikke engang merke til g'en du hadde glemt. Men du klarer derimot ikke skrive DLD riktig engang. Det er Datalagringsdirektivet. Du skrev Datalagringsarkivet. Ser du forskjellen? Jeg blir overrasket om du gjør det.
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Jeg et totalt i mot dette og var nok å finne blant underskriftene som ble levert Stortinget for et par dager siden. Selv har jeg ikke noe å skjule, men liker ikke å kunne bli iaktatt slik som det nå ser ut til at vi blir...
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Siterer Bernt Erik:
      Jeg et totalt i mot dette og var nok å finne blant underskriftene som ble levert Stortinget for et par dager siden. Selv har jeg ikke noe å skjule, men liker ikke å kunne bli iaktatt slik som det nå ser ut til at vi blir...


      Exactly!
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Det som er verst med denne saken er egentlig hvordan storting og regjering føler at de kan overkjøre store deler av befolkningen totalt.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      jjajajaj så d, slapp av
      The D' is silent.
      • 0
      I Tyskland har oppklaringsprosenten gått ned etter innføringen av DLD.

      Enough said.

      Høyre og AP mener det ikke er noe å frykte hvis du har rent mel i posen. Men selv om melet er rent, skal man ikke behøve å vise det frem til resten av verden.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Datalagringsdirektivet illustrert i Tyskland:
      http://www.zeit.de/datenschutz/malte-spitz-data-retention

      4 måneder med data fra Deutsche Telefom viser hvor han var til enhver tid, og kan sammenfattes med data hentet fra Google.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Kort sagt: JA ! Det er jeg.

      Nice Blogg
      The gavel corrupts
      • 0
      Er mot DLD, og synes rett og slett det er unødvendig. Er ubehagelig å bli overvåket og mistenkt på denne måten, dessuten vil alltid kriminelle finne andre løsninger.
      Take off every zig, for great justice
      • 0
      Godt å høre Marlboro Red! Og kunne ikke sagt det bedre selv WUE. Er jo bevist i andre land som har DLD, at kriminaliteten nærmest stiger, enn synker...
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Et problem med DLD er at mange folk kan "lett" plante litt av hvert på pcen din, slik at du kan bli straffet for noe du ikke har gjort.

      Og all den informasjonen som de lagrer kan også bli hacket, slik at hvem som helst (som har noe erfaring med hacking) kan få vite ALT om deg..

      Jeg er personlig mot DLD.
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      RockFuzzEleven: Akkurat ja, DLD er bare tullete syns jeg. Som både du og jeg sier, så er det katastrofe om den lagra informasjonen havner i feil hender.
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Strengt i mot dette. Føler at Norge sakte, men sikkert vil bli gjort til en politistat. Et problem for DLD er jo også at det at de fleste nettlesere har en anonym innstilling også (Firefox 4 og Google Chrome har i hvertfall dette)
      Og de som bruker pc til kriminalitet er såpass gode med det dem driver med så det vil ende med at det er vi som ikke gjør noe som blir overvåket uansett, useless if you ask me.
      • 0
      Siterer InsaneM0nk3y:
      Et problem for DLD er jo også at det at de fleste nettlesere har en anonym innstilling også (Firefox 4 og Google Chrome har i hvertfall dette)
      Dersom du tror at "Private browsing" gjør deg anonym på internett så tar du veldig feil. Denne instillingen gjør bare at nettleseren ikke lagrer cookies og ikke lagrer nettleserhistorie sålenge du bruker funksjonen. Den benytter ikke VPN eller noen andre omveier for å skjule IPen din. Jens vil fremdeles kunne følge med på alle dine lyssky private aktiviteter på internett.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Greit, sorry meg med den kommentaren, men da er det bare å bruke tor som dere allerede sa lenger opp.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!