Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • 192
  • 192
I disse travle tider med forberedelse til både det ene og det andre, i tillegg til at været stadig byr mer opp til dans og uteaktiviteter, blir det kanskje ikke så mye tid til det de fleste av oss her på forumet har som viktig interesse, nemlig spilling. Spillingen må for mange av oss vike for matteoppgaver, engelsklesning og pugging av nynorske regler, men det er alltid tid og rom for litt dagdrømming.

Personlig gjør disse årlige forberelsestidene noe med meg i forbindelse til spilling. Det er noe med at jo mindre du får spilt, jo mer tenker du kanskje på det, og gleder deg til at disse stressende tidene fordufter, og spillene kan tas ned fra hylla og bli børstet støv av. Jeg tenker på hvilke spill jeg gleder meg til, hvilke spill jeg vurderer å kjøpe, men kanskje fremst av alt; hvilke spill jeg håper blir annonsert.

2011 har allerede vært et strålende år på det feltet, og blir ikke uten grunn kalt "De lenge etterlengtede etterfølgernes år". Allerede vet vi om spill som Battlefield 3, Skyrim, Portal 2, Might and Magic: Heroes 6, Anno 2070, The Last Guardian og mange, mange flere. Allikevel har jeg på følelsen at flere vil bli annonsert i nær fremtid, og om det ikke kommer i 2011, så er ikke det verdens undergang. Det viktigste er bare at annonseringen, og kanskje bekreftelsen, blir lagt fram på bordet.

Selv drømmer jeg om Kingdom Hearts 3, som vil bli oppfølgeren til to av de beste og mest rørende spillene noen gang laget. Jeg drømmer også om en oppfølger til Warhawk, som jeg er bombesikker på vil snart komme. Et TimeSplitters 4 hadde også vært fantastisk.

Hva mener du? Hvilke spill drømmer du om dag ut og dag inn?

Takk for din oppmerksomhet, nå kaller matteboka...
-192
Get ready for a better you
  • 0
Har lenge drømt om et Pokemon MMO! Det må ihvertfall komme et pokemon spill til wii som er lik Gameboy/DS versjonene, bare med større verden og flere nye funksjoner. Pokemon Coloseum og DX var der nesten, men det at du ikke kunne fange wild pokemon ødela veldig mye.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hadde du spurt meg om det samme for et år siden, hadde jeg sagt et nytt elder scrolls spill. Nå aner jeg ikke. Har det jeg trenger
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Okami til PS3 og Xbox360!
  • 0
haha, matteboka kaller til meg å
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Et DotA MMO spill
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • 192
  • 192
Hmm, mange gode forslag her ja! Jeg har i alle fall alltid drømt om et pokemonspill med toppers grafikk, hvor du kan vandre rundt i en fantastisk åpen verden og stort sett gjøre hva du vil, i tillegg til en hovedhistorie. Rett og slett være med i tegneserien, på en måte
Get ready for a better you
  • 0
Jeg håper fortsatt på et nytt Starfox-spill til Wii, it's a dream of mine <3

Ellers hadde det vært passe sweet med The Killers Rockband eller et WWE vs TNA-spill.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Et Zelda med sandkasse elementer, livet mitt ville blitt komplett med det!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
MIRRORS EDGE 2, KOMAN DICE!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det er annonsert blyantkvesser, men ble avlyst
  • 0
Ocarina of Time 2...
  • 0
Parkour Gamer: Det har verken blitt avlyst eller annonsert, det ble bare kanskje satt på vent.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Left 4 Dead 3 (!) og Mirror's Edge 2
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Parkour Gamer: Wrong! De har ikke avlyst noe. Patrich Bach og Riccitiello sa at det var en PR stunt og de sa at vi kan håpe på mer Mirror`s Edge.

Selv vil jeg ha et nytt Half-Life, og ikke minst BATTLEFRONT 3 (COME ON LUCASARTS!!!).
  • 0
Assassins Creed 3, Half-Life 3, Quantic dreams hemmelige prosjekt
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Yeah! AC3! Håper virkelig AC3 får noen ny parkour animasjoner, de som er nå er så kjedelige. Får ikke noe kick av å hoppe rundt, noe noen nye animasjoner kunne ha endret på!
  • 0
Star Wars: Knights of the Old Republic III.

NEI, ikke det drittspillet til PC som kommer, jeg snakker om en ekte oppfølger til Xbox 360 (PS3?) og som leverer den samme bunnsolide enspilleren fra KOTOR 1&2 i nydelig HD grafikk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3, Super Mario Galaxy 3, og et nytt Zelda spill som DSN nevnte
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3, Kingdom Hearts 3, et Klonoa spill til PS3 og en Kingdom Hearts Collection, mm.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • 192
  • 192
Takk for fine kommentarer, og at dere tok dere tid til bloggen!

Selv tror jeg AC3 kan bli kult hvis de legger det til en spennende periode på 1800-taller, f. eks i London eller noe. London var jo en veldig varier by på den tiden. Er bare halvfan av serien, og syns de leverer veldig noen ganger, og skuffer andre..

Soraki: Suprise at du ønsker KH3
Get ready for a better you
  • 0
fantomena har helt rett! Battlefront 3 where the fuck are you??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Parkour Gamer: Du trenger ikke å drømme om et AC3, de har så og si bekreftet at et AC3 er under utvikling via både surveys, lekkasjer og en level designer som skrev på sin LinkedID (eller hva det heter) fra Ubisoft at han er level designer på AC3.

Glemte et, ET NYTT POPULOUS!!! Come on Moleynux!
  • 0
  • 192
  • 192
fantomena: sant, det hadde vært super-artig, men er nok ikke noe som kommer til å skje. Kanskje best å bare la noen klassikere være nettopp det.
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!