Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

USA har fått lanseringsdato for den etterlengtede 3DS-relanseringen av The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Den amerikanske datoen er satt til 19.juni. Dermed er det ikke umulig at også vi her i det kalde nord får se Link kaste seg ut i "nye" eventyr før skoleklokkene ringer oss inn igjen etter endt ferie. Det er bare å vente i spenning...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Det ryktes også om en europeisk dato. 17.06 sies det. En kan håpe, siden det er en fredag, men dessverre stammer kilden fra GameStop. Tipper det er en placeholder.

EDIT: Stryk det. Ryktet var om Skyward Sword, noe jeg i hvert fall ikke har tro på.

Lagt til 2011-04-12 16:46:
Ble akkurat bekreftet at OoT3D kommer til UK 17.06 Atter en gang før amerikanerne!
  • 0
Perfekt timing! Får bare håpe at jeg ikke kommer opp i eksamen rundt release
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Vis jeg kjøper 3DS skal jeg ihvertfall kjøpe dette!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da er det vell ikke så mye lenger vi må vente håper jeg! Dette er grunnen til at jeg skal skaffe meg en 3DS! Dette og Mario kart ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Konge dato, this just made my day!

Gleder meg vilt til å atter en gang tre inn i dette eventyret, forventer at barndomsminnene kommer fort strømmene tilbake med OoT i 3DS'en.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Gleder meg!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!