Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi ante fred og ingen fare ein heilt vanlig kva slags enn dag det var før ein av oss merka at vi er oppe i 100 god damn subscribers! Eg veit! Ved Maria sin venstre baklomme dette er jo dei største nyhetane sida grandis uten paprika men det ender ikkje der!

At vi har fått 100 subs betyr berre TO ting! At vi trenger å konstant gå med solbriller for å ikkje bli gjenkjent av papparazzier og bli scientologer (for det er det kjendiser gjer) OG at vi har laga ein ekstra morsom liten video for alle i VERDEN (som forstår norsk) å nyte! Var det TRE ting? KEM bryr seg! Her er videoen folkens!

http://www.youtube.com/watch?v=G3XSBXxM5ig

Takk for alle views a commentsa og subsa folkens! Dåkke tar igjen for alle timane vi blei mobba på i ungdomskulen! Ha ein ellers motbydelig perfekt påske!
  • 0
  • 192
  • 192
Haha, skjønte sikkert bare halvparten av videon, men artig lel Og Grattis, selvfølgelig!
Get ready for a better you
  • 0
Haha, digg humor. Konge dialekt! "Ja, okey, då så", "men eg stikke no eg". Nett som vi snakker her.
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Hipp hipp...
Just kill him with your awesome
  • 0
100!? Du fortjener dah mye mer enn det! Uansett, gratulerer med 100 subs!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hah, bare 100?

Jeg passerer snart 100k på min channel
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Har cirka 50 (husker ikke) og gjør nesten aldri noe.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Takk for alle gratulasjoner ol. folkens!

@Soraki

...HURRA!

@littsnill

Kan eg låne ein kopp subscriber av deg?



badum tss, we're here all week everybody!
  • 0
Du fortjener minst 50 k. Stå på!
Kålroten
  • 0
Gratz! Hadde rundt 100 sjøl før jeg ble banna...
  • 0
Gratulerer så mye folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk igjen alle sammen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!