Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"Jorden overbefolkes as we speak.." - littsnill

Selv forstår jeg hva dette innebærer, og det er av den grunn at jeg hver natt sørger for at dette problemet skal stoppe. Av og til må man ta drastiske løsninger.
  • 0
Det er vanskelig å si, det er en forskjelig mening fra person til person.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Ser ikke problem med det. Kjenner både lesbiske og homofile og ser ikke anderledes på de for den grunn.

Folk må få leve sånn de vil leve bare de ikke drar det for langt (beastiality og necrofili...)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kan ikke folk bare få være slik de er? Har vel ingenting å si om de er homofil eller ikke? Er ingen i denne verden som er perfekt uansett, så ser ikke helt problemet med homofili noen steder
  • 0
Syns ikke det er ekkelt i det hele tatt hvis to gutter kysser hverandre. Er man glade i hverandre og vil kysse og kose, er det det samme for meg om det er gutt/jente, gutt/gutt, jente/jente.. Bare koselig sånt...

Men jeg har sett flere jenter kline med hverandre, enn gutter....mang en fjolle-fylle-greie..thihi..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Det er bare fordi man går ut ifra at jenter gjerne kan gjøre slikt uten at det betyr noe.
Vi ser to jenter gi hverandre en klem? Null stress. Vi går ut ifra at det er normalt.
To gutter som gir hverandre en klem? Unormalt.

Jeg tenker at siden det er slikt, kan jenter tøyle grensene uten at det blir heeelt unormalt, men så snart gutter gjør det, så er det en annen sak.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Siterer Ursa Minora:
En i klassen er ute av skapet, og det er greit nok. Det mange av hans klassekamerater, inkludert meg, synes er litt ekkelt, er at han knurrer erotisk etter guttene.

Likevel synes jeg ikke man kan nekte ham å knurre etter gutter i og med at jeg noen ganger kan avgi flørtende lyder i omgang med jenter, og jenter ofte kan gjøre det samme mot gutter.

Men to jenter som kysser er definitivt sexy.


så...han knurrer etter gutter? akkurat..>_>
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hvordan du fant bilde av dama mi og venninna er for meg helt ubegripelig...


Men fra spøk til dødsens alvor, det er sannelig et godt spørsmål. Svarene er nok mange og jeg har nok like lite peiling som de fleste på området, men man kan jo skyte litt i mørket for det om, sånn bare for moro skyld:

Først, gutter og gutter. Mye av vår (eldre og dermed nyere) tid er preget av religiøse bevegelser som fordømmer homofili (eller bifili, for den saks skyld). I gjennom årevis med indoktrinering har dette satt tydelige spor - se bare på konservative kristne.

Husk på at det f.eks. i romertiden var helt greit med homofili og bifili. Man brøyt nakne sammen, satt i romerbad sammen og ja - var man lysten så manglet det ikke på godvilje på den fronten heller.

Verken homofili eller bifil er unaturlig. Det bør være like enkelt å ha følelser for det samme kjønn som det motsatte. Det er jo ikke slik at menneskeheten opphører om 3/30 (jeg bare kaster ut et ca.tall) av befolkningen er homofile. Dessuten, med tanke på attraksjon og berøring, har de fleste "homofile" trekk (ikke misforstå meg nå): vi ser på det samme kjønn og sammenligner oss. Vi kan tenke "han hadde trent (og dermed attraktiv) kropp" etc. Uten at det er følelser involvert. Det er nemlig der skillet går. Spesielt dette med seksuelle følelser. Hvis du ikke klarer å tenne på en av samme kjønn - ja da er du verken homofil eller bifil.

Husk også at bifili ikke nødvendigvis er en 50/50 % fordeling som gjør at du "kan ta det ene eller det andre". Som regel vil det si at man er mest tiltrukket av et kjønn, men at man kan være seksuelt tiltrukket av det andre samtidig.

Jeg er mindre komfortabel med å se to gutter kline eller sitte på fanget til hverandre, enn om det gjaldt to jenter. Mulig det har med tanken om å føre genene videre (mann og kvinne-idealet/kjernefamilien). Mulig det har med hvilken oppvekst en har og hvilke holdninger en tar til seg fra foreldre og andre autoritære personer. Mulig det har med religiøs overbevisning å gjøre. Mulig det har med hvordan samfunnet danner roller. Mulig det har med fordommer å gjøre. Mulig det har med ignoranse og uvitenhet å gjøre. Det er nok forskjellig hos oss alle.

Jeg merker at jeg blir mer ukomfortabel når gutter jeg oppfatter som heterofile går å setter seg på fanget til hverandre, eller plutselig kysser på fest. Men det er nok mer en tvil på hvor godt man kjenner dem i så fall

Til den motsatte siden, jente og jente, synes jeg det er like spennende som de fleste andre gutter. Det er dobbelt opp av det kjønnet man er tiltrukket av, og dermed dobbelt opp med...attributter, hvis en kan kalle det det. Setter man dette opp mot tanken om å føre genene videre så er det jo klart hvorfor gutter fantaserer om to jenter. Jaja, nok pjatt (og dagdrømming)...

Kanskje jentene ser på det den samme måten? at de syntes det er æsj når de ser jenter kysse andre jenter (foruten om "uskyldig" festklining) og heller tenner på tanken om to gutter. Jeg vet nå ikke

  • 0
grunnen til at vi syns det er ekkelt hvis to gutter kliner er vel litt fordi at vi som syns det ikke blir tiltrukket av gutter, men hvis jenter gjør det blir vi vel tiltrukket av begge
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Jeg er selv homofil, ser ikke på meg selv som et annet menneske? Hvorfor du blir litt flau av at to gutter kysser kjønner jeg ikke, men vi er vel på vær vår side av saken.
Og sånn btw, det at dere oppsumerer at det ikke er noe galt å være homofil, blir nesten som å si at det er noe galt med det.
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Jeg er panfil and don't give a shit Alt er akseptert og respektert i mine øyne
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!