Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den 1. april 2010 tiltrådte jeg i stillingen som ny sjefredaktør i Gamereactor. Ambisjonene var høye og målsettingen på plass. Gamereactor skulle være det naturlige førstevalget for spillinteresserte i Norge.

Oppskriften var enkel: Vi skulle være en dedikert redaksjon med masser av lidenskap for spill, vi skulle dele sterke synspunkter og vi skulle ha haugevis med entusiasme og barnlig spillglede.

Dette engasjementet skulle smitte over på dere lesere. Vi skulle dele gleden ved å bryte forseglingen på et spill man har ventet på i årevis, for så å oppleve at spillet innfrir. Vi skulle dele skuffelsen når det viser seg at utviklernes løfter kanskje var i overkant høytsvevende. Vi skulle oppfordre til videre tankegods for det som skjer i spillbransjen. Alt formidlet med en lettlest og munter penneføring som likevel skal gi rom for spillekspertise.

Heldigvis har det blitt med mer enn filosofi og styringsmål, ettersom resultatene også har kommet. Vi har satt nye besøksrekorder på nett og hevet trafikken betraktelig. Vi produserer mer spillstoff i form av anmeldelser, sniktitter, artikler og intervjuer enn tidligere, i tillegg til å få med oss det meste av det som skjer i spillbransjen hver dag med 10 daglige nyheter.

Magasinet har fått et løft med et mer stilrent design og på toppen av det hele tilbyr vi eksklusive saker på høyde med de største spillmediene i verden. Alt fra et lite redaksjonslokale i en bakgård i Oslo.

Gamereactor er ikke bare et spillmagasin og nettside, selv om dette er kjerneproduktene våre. Vi lager også et lekent og fargerikt familiemagasin på nett kalt GRPlay, der man kan finne spill- og filmnytt skreddersydd for et yngre publikum, men også som veiledning for småbarnsforeldre. Besøk siden på GRPlay.no.

På nettstedene til flere av de største spill- og elektronikkforhandlerne i landet finner dere også vårt elektroniske magasin (gamereactor.no/emag), en kortfattet guide for alle med et fnugg av spillinteresse. Rikt på interaktivt innhold, intervjuer, spilltrailere og bilder, alt i et annerledes og friskt brukergrensesnitt.

Men det stopper så visserlig ikke der. Vi har lansert Norges første spillrelaterte Ipad- magasin, en applikasjon som tar i bruk platens egenskaper for å gi dere en mer behagelig leseropplevelse.

Jeg benytter også anledningen til å takke for et begivenhetsrikt år i Gamereactor - og ikke minst vil jeg takke dere lesere for følget.

<bild>
Fra venstre: Kristian Nymoen, Line Fauchald, Daniel Guanio, Morten Bækkelund Foto: Martin Andresen
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Du har gjort en kjempeflott jobb med både magasinet og nettsiden. Jeg håper du vil fortsette å styre Gamereactor-skuta med jernhånd i mange år fremover.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Du har gjort en kjempeflott jobb med både magasinet og nettsiden. Jeg håper du vil fortsette å styre Gamereactor-skuta med jernhånd i mange år fremover.


Det var vel ganske dekkende, ja. En helt annen lederstil enn Gamereactor tidligere har hatt, og jeg liker den veldig godt. Blir spennende å se hvor mye lenger du klarer å bringe Gamereactor.

Applaus!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer så mye Kristian Du gjort en utrolig god jobb og vi i redaksjonen er veldig takknemlig for dette

Det er godt å ha deg som skipper av Gamereactors store skute og som fører oss inn i åpent hav med en trygghet på at vi kommer frem til destinasjonen

Jeg takker deg og ikke minst redaksjonen for den jobben som har blitt gjort og er evig takknemlig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du gjør en god jobb her!
  • 0
Du gjør en kjempeflott jobb her i GR, Kristian!
Jeg ble litt småsur da jeg fikk vite at Jon Cato skulle slutte her, men du gjør aldeles en minst like god jobb som han gjorde!

Stå på, og jeg selv håper at det blir flere supre år med deg her på Gamereactor.no
  • 0
Har virkelig merket forandringer her det siste året, ja. I begynnelsen var jeg skeptisk, men det aller meste av det har blitt meget godt mottat i mine øyene etterhvert som tiden gikk. Håper du fortsetter som redaktør i flere år fremover Kristian!

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Wow, tiden går fort. Synes ikke det var lenge siden Jon Cato og Magnus forlot skuta.

Du har gjort en strålende jobb så langt, Kristian, og jeg håper vi får æren av å ha deg som sjefredaktør noen år til. Gratulerer!
Riddle me this
  • 0
Gratulerer
Og som Ine sa tiden går fort.

Du har gjort en fantastisk jobb med GR bladet, dere har tatt bort mye bra og lagt til bedre ting.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Takk for varmende ord fra både lesere og kolleger.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Nå har ikke jeg vært aktiv her særlig lenge, men ser likevel at du gjør en glimrende jobb og jeg gratulerer med 1 år som sjefsredaktør!
  • 0
Grats Kristian.
:)
  • 0
Leste det er på bladet! Uansett grattis Kristian!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
gratulere
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Stakkars Martin som aldri får være med på noen av gruppebildene deres.

Men gratulerer så mye Kristian, måtte det bli mange flere år også!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gratulerer! Har masse gode minner fra da du kom, og flere håper jeg at det skal bli! Du gjør også en god jobb med blogger og bidrar til å løfte GR høyt

Husker spesielt da du tok i mot utfordringen min til å spille Rockband 3 med daniel ))
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Vet jeg er litt sent ute men men. De har virkelig gjort en fantastisk jobb her på Gamereactor det året du har vært her ;D Håper på ett år til
  • 0
GRatulerer
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!