Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Lekkede bilder av en kontrollerprototype er på avveie. De viser et potensielt design på håndkontrollen til den neste Nintendo konsollen som går under kodenavnet Stream.

Som dere sikkert har fått med dere avslørte Nintendo i løpet av helligdagene at en ny konsoll skal bli presentert på spillmessen i Los Angeles om få uker, som følge av et massivt press fra ryktemølla.

Nå er den samme mølla igang igjen med det som sies å være bilder av en prototype på håndkontrolleren til den kommende konsollen. Det skal sies at det potensielle designet stemmer godt overens med alt som tidligere er sagt om kontrolleren.

Jeg håper dette er en forfalsket variant. Kontrolleren ser virkelig ikke ut til å kunne tilby en ergonomisk god opplevelse. Skulle det vise seg å stemme kan jeg ikke si annet enn at dette er nok en skivebom fra Nintendo i kampen om å kapre de mer hardbarkede spillerne.

Hva tror dere?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
I hope not! Hvorfor skal vi ha en skjerm på kontrollen? Stress å måtte følge med der istedenfor på TVen og omvendt..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
http://dvice.com/archives/2011/04/a-collection-of.php#27

Se på bildet nummer 27 her. Er bare en fan mock-up!
Linket til denne i bloggen min også.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Som DoanDavid skriver er dette heldigvis bare enda en fan mock-up.
  • 0
Den var støgg.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Den var dritstøgg da.

Regner med at det ikke er lenge før M$ og Sony kommer med en dobbelt så teknisk tung som Stream.
  • 0
Enig med PG der
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Derfor dropper jeg denne, ihvertfall hvis DET er kontrollen.
  • 0
Slapp av, Parkour. Det er bare en mock-up.

Tviler på at Nintendo går for et så absurd design.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Hvis det der er den nye kontrollen...så kan Nintendo legge seg, da skal jeg faen ikke ha den nye konsollen deres heller
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Skeptisk til dette med en skjerm på kontrolleren
Just kill him with your awesome
  • 0
Selvfølgelig er ikke dette kontrolleren, Nintendo er ikke idioter.
Love will tear us apart.
  • 0
Enig med Crazy Sock Knocker
  • 0
Er det noe jeg tror Nintendo faktisk greier med denne konsollen så er det design. De har i alle fall greid det før.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Om den skal hedre SNES må den se bra ut!
Eldste konsollen vi har i huset!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Parkour Gamer

Tror nok ikke at vi kommer til å se noe nytt fra Sony på en god stund. Playstation 3 har jo bare vært ute i 5 år og det tok hele 10 år før Playstation 2 kom ut etter at Playstation 1 ble lansert. Så en ny konsoll fra Sony kan vi nok ikke forvente før om 5 år til.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Parkour Gamer

Tror nok ikke at vi kommer til å se noe nytt fra Sony på en god stund. Playstation 3 har jo bare vært ute i 5 år og det tok hele 10 år før Playstation 2 kom ut etter at Playstation 1 ble lansert. Så en ny konsoll fra Sony kan vi nok ikke forvente før om 5 år til.
Den teknologiske utviklingen går vesentlig fortere nå enn da Playstation 2 kom, da. Du glemmer visst det. Om fem år er Playstation 3 antikk. De kommer til å fortsette å øke frekvensen på oppgraderingene, ganske sikkert. Allerede nå er hardwaren i Playstation 3 relativt utdatert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer DoanDavid:
http://dvice.com/archives/2011/04/a-collection-of.php#27

Se på bildet nummer 27 her. Er bare en fan mock-up!
Linket til denne i bloggen min også.


Nummer 16!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer kEv_91:
Det tok hele 10 år før Playstation 2 kom ut etter at Playstation 1 ble lansert.


Playstation; lansert 3. Desember, 1994

Playstation 2; lansert 4. Mars, 2000

Ca. 5 år og 3 måneder.

Siterer Noral:
Nummer 16!


Ha ha ha! Hadde oversett den fullstendig!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Håper ikke det, men tviler også. Den vil nok se bedre ut enn dette her.
Take off every zig, for great justice
  • 0
  • Play
  • Play
Eg vil ikke bruke en plankebit som kontroller...
  • 0
Playstation; lansert 3. Desember, 1994

Playstation 2; lansert 4. Mars, 2000

Ca. 5 år og 3 måneder.


Ok, dette var flaut Trodde at PS1 ble lansert i 1990. My bad.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!