Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har ikke et spill fra 2011 enda Jeg gamer for det meste FIFA 11, Dante's Inferno, Castlevania og Heroes of Might and Magic III til PC
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
hmm..

Det må bli enten Killzone 3 eller Portal 2 usikker.
Selv synes jeg Portal 2 er et konge spill, spesielt med tanke på historien , men jeg synes det var for lett
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Har ikke et spill fra 2011 enda, men liker fortsatt spille online på AC: Brotherhood(Til den største hacken noensinne ødelagte alt ), også litt skuff at Da Vinci Disappearance var så UTROLIG kort (som jeg kjøpte rett før PSN sluttet å funke og jeg glemte å slette kort-infoen:evil
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Det beste spillet så langt må være Crysis 2 eller Mortal Kombat. Jeg synes Portal 2 var et greit spill med masse god humor men det var altfor kort! Rundet spillet på litt over 4 timer. Spillets puzzles ble ikke utfordrende før nesten helt i slutten av spillet.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
så er det dete du driver med
  • 0
kEv_91: KORT!? Synes ikke jeg...den vare ihvertfall lengre enn Portal 1...

Kimgno123: Jepp!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvorfor skrev du ikke dette i Portal 2 tråden?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Neh......glemte det..
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det gjorde du ikke det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jo, det gjorde jeg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
hva er det å glemme? Istedet for å diskutere Portal 2 i tråden om spillet, så som selvfølgelgi er det beste alternativet, så skriver du et vanlig foruminnlegg som en blogg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har ikke et spill fra 2011 je!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Predator: Ja!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg tror jeg er enig med Predator her. Slike "blogger" bidrar med svært lite produktivt på bloggfronten, mens det ville vært et ypperlig foruminnlegg.
  • 0
Siterer albaga:
Ja!


"Ja!" med et smilefjes gir faen meg ikke mening.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
For meg må det vel være Pokémon Black/White.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!