Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette var det siste brevet jeg fikk fra damen:

Asad,

I came back to my account to find 3 messages from you! You keep twisting my words and you keep putting words in my mouth. You say that I say something and most of the time, I didn't even say it.

Look, I know that Christ is the only way. You will see that too- sooner or later. I'm afraid you'll have to find someone else to argue with. I have better things to do than argue with someone who seems to think he knows it all. Soon you will see. Please leave me alone now.

Jeg sendte ett siste brev tilbake.. om jeg får noe svar får dere se i en eventuell del 3.
The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
  • 0
Har lest alle delene og må si at dette er interessant lesing. Selv er jeg ateist, men føler ingen trang til å utrykke meg om emnet i noe særlig grad.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dette var faktisk interessant. .)
  • 0
Så bra !
The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
  • 0
Jeg prøver hele tiden å gi blanke faen i religion og religiøse pushere som prøver å få meg til å tro på noe. Men når jeg leser slike ignorante og selvmotsigende komentarer som hun kommer med blir jeg bare ubeskrivelig provosert (og jeg blir bare mer irritert når det går opp for meg at jeg lar meg provosere ).

Den mest utfordrende delen ved å prøve å holde saklig diskusjon med slike mennesker er at de allerede har innsett "den ultimate sannheten til allt". Og alle har jo sin egen versjon av akkurat dette.
  • 0
  • Play
  • Play
Eg finner det veldig irriterende at hun hele tiden prøver å komme seg rundt spørsmålene dine, uten å svare dem Nevertheless, veldig interessante blogger
  • 0
Håper virkelig hun svarer. Selv om jeg personlig synes det hun sier er bullshit, så var dette veldig interessant å lese.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
"I have better things to do than argue with someone who seems to think he knows it all. Soon you will see. Please leave me alone now."

Hykler...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!