Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Play
  • Play
Noen gang følt for å ikke gjøre en dritt? Den følelsen du får når du mister totalt interessen for å gjøre noe som helst?

Slik har jeg det akkurat no.

Store deler av denne dagen ble brukt på å gjøre istand konfirmasjonen til broren min som e i morgen, og mitt lille bidrag til ham e noen sanger som skal spilles på keyboard. Så eg har da spilt til eg ble blå i trynet og øreverket ble for mye. Da eg omsider tok turen hjem igjen til huset, så slo tanken; "hva skal eg gjøre nå?"

Keyboard hadde eg fått nok mer enn nok av, så det var helt utenfor spørsmålet.

Se på tv? Meh...

Kanskje eg skulle sitte meg ned og tegne da? Meh...

Å spille litt må jo være et alternativ! Broren min har jo kommet hjem og stappet fire nye Ps3 tre spill i hyllen min, og i posten var det kommet en pakke med et spill fra spillegal.no som egentlig skulle vært "the simpsons the game", men som heller var Resistance 2 i spillcoveret til Recistance 1. Eg har jo fem nye spill å kose meg med!?

...nah, hakke lyst.

Det e så frustrerende! Eg vil så gjerne gjøre noe; det e mye eg kan gjøre, og det e bunke med ting eg kan finne på, eg har mange interesser! Men...gah! Eg klarer bare ikke komme i gang med noe som helst.

Argh!

I mange timer nå har eg bare sittet foran bærbaren og bladd gjennom diverse sider på leiting etter noe interessant.
Om og om igjen...
Sjekke mail, se på nyheter fra spillsider, titte innom alle nettaviser eg vet om...søke "what to do when bored" på youtube..

Med andre ord alt som har resultert at denne dagen ikke har vært brukt på annet enn betydningsløst crap! Og det verste kommer ikke før dagen etter. Da tenker eg tilbake på alt det eg KUNNE ha gjort den dagen. Eg kunne ha gjort ferdig lekser, gjort reint i hybelen, gjort...noe i hvert fall. Eg sitter igjen med følelsen av å ha sløst bort en bit av livet mitt på ingenting. Eg kunne i hvert fall ha gjort noe nyttig.

Men slik ble det altså ikke til. Så da e enda en slik dag lagt til, etter de mange før.

Har dere opplevd det samme?
  • 0
  • 192
  • 192
Hva med andre mennesker?
Get ready for a better you
  • 0
Har samme følelsen for tiden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Når jeg opplever dette pleier jeg å møte mennesker.
Love will tear us apart.
  • 0
Jeg kjenner til følelsen ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Surf på nettet og hør på musikk, beste måten for å få tiden til å gå xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Lenge siden jeg har opplevd dette, har rett og slett for mye jeg kan gjøre Høres ut som du mangler overskudd! Stikk og tren, da kommer energien med en gang
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
fra mobilen Play Brink, Play!
  • 0
Har opplevd det samme altfor mange ganger : /
  • 0
Har hatt den men har ikke hatt en betylingsløs dag har alltid klart å finne på noe. Men å kjede seg er Crap. Jeg spiller eller er på dataen eller tar meg en tur på sykkelen.
"Doh!"
  • 0
Skjer ofte i hverdagene, ender som oftest opp med å surfe på nettet, høre musikk, eller se anime.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
De gangene den digitale virkelighet og underholdning blir for mye for min del, er det lite som slår kombinasjonen av god mat/drikke, klassisk musikk og en god bok. For å konkretisere det kan jeg jo f.eks. foreslå kaffe, Grieg/Rachmaninov og A Game of Thrones (skulle passe bra i disse dager med TV-serien rullende på Canal+). Så skal du se at motivasjonen til spilling (og, enda viktigere, pianospilling) kommer tilbake igjen om noen dager.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Hmm den følelssen kommer, og går...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har mange ganger den følelsen.
  • 0
Bare gå på 4chan.
Nei men da så
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer P-Dude:
Surf på nettet og hør på musikk, beste måten for å få tiden til å gå xD

Var jo det eg gjorde..minus musikk =P

Siterer NorGaMaGamer:
fra mobilen Play Brink, Play!

Brink looks baaad. BC2 vil kunne holde meg opptatt til BF3

Siterer Ingar Hauge:
blabla...god mat...blabla..musikk..bla..bok..blabla..game of thrones


I dag har eg i hvert fall sikret meg god mat gjennom det evigvarende selskapet vi har hatt!
Hmm, bøker har ikke interessert meg særlig, men når først den rette boken har havnet i hendene; så pleier eg å bli så oppslukt at eg ikke klarer å legge den fra meg til den e gjennomlest. Syntes bøker kan ha en mer avhengighetsskapende effekt enn spill.

Game of Thrones virker som en bra serie. Venter i spenning på fjerde episode. Har dog ikke lest bok-versjonen.

Siterer bEICHMANN:
Bare gå på 4chan.

Slike ting e tidsfordriv på skolen.
  • 0
Gå og tren som noen her sier!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
jeg merker at når jeg har mye penger, så har jeg ikke lyst på en dritt, men når jeg er blakk, frister alt!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!