Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er tilbake med min skamløse selvpromotering. Denne gangen har jeg laget en parodi av folks avhengighet av Facebook, hvor vi følger en gruppe mennesker som er innlagt på en avrusningsklinikk for Facebookmisbrukere.

Her er en link til videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=Gknk4G1Bh9g&feature=channel
_video_title

PS: Det er et easter egg gjemt i videoen ;-)
Eskild aka. MrJones
  • 0
Haha. Brilliant video som alltid.

Lagt til 2011-05-16 03:52:
Btw, så delte jeg den på Facebook^^
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Herlig film du er utrolig flink til å lage filmer, så make more of them!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Flott film!
  • 0
AWESoME!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
"Group?! [Like]!"

It made me giggle.

Haha, "Daniel" var artig da, men skulle ønske han bare skrek ut "I need to like something!" før intervjuet hans.

Utrolig morosamt og bra til å være et skoleprosjekt.(?)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Tusen takk for tilbakemeldingene alle sammen!

Noral: Dette er ikke et skoleprosjekt, bare noe vi lagde for moro skyld
Eskild aka. MrJones
  • 0
Haha, du er genial.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ingen som har funnet Easter egget enda?

Eskild aka. MrJones
  • 0
Jeg fant ingen easter eggs, men denne er relevant: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4123944.ece
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg viste ikke at du var Exkild. Har sett noen videor av deg på youtube før. Jeg subber.

Plis subb til jellysoldier også.

i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!