Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På tide å komme igang Sony? Begynner å bli grisetrøtt, men holder meg oppe for din skyld. Ikke skuff oss nå...
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Skriv ned noe jeg kan lese i morgen Kristian! You go girl!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Etter det jeg har sett til nå så ble jeg mer imponert av Sony sin pressekonferanse enn Microsofts. Jeg ble solgt av åpningen av konferansen. Uncharted 3!

Må nesten ikke glemme PSVita! Denne håndholdte ser utrolig lekker ut! Får bare håpe at PSVita ikke lider samme skjebne som PSP..
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Dette var virkelig underholding på høyt nivå ja Da CCP kom på scena, så fikk jeg gåsehud her! Har selv spilt EvE Online, og så kommer Dust 514 som skal være i samme universet Ser virkelig fram til og prøve det når betaen kommer.

Men skal ikke glemme alt det andre de viste fram, det var jo rett og slett fantastisk
  • 0
Right... Dette var andre saker. MS og kinect kan suge en feit larve
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
En helt grei konferanse.

De viste mye nytt fra allerede avslørte titler som Uncharted, BioShock Infinite og Resistance, men jeg savnet noen nye annonseringer.
PS Vita så stilig ut med god grafikk og en grei pris.
Følte uansett at de presset litt for mye 3D og Move på oss og jeg kunne strengt tatt klart meg uten Medieval Moves og NBA2K12 med Move...

Så alt i alt en grei konferanse, men jeg mislikte hvordan de dyttet Move og 3D ned i halsen på folk og jeg savnet noen nye annonseringer ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Helt fin konferanse, heldigvis ikke like klein som Microsofts konferanse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sly 4 made my fucking day.
Love will tear us apart.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!