Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For anledningen har jeg investert litt penger og masse tid i God of War Collection. Dette er, som mange kanskje allerede kjenner til, en samling som ble utgitt i april i fjor. Siden jeg er litt treg - og den først ble tilgjengelig for nedlastning til en redusert pris nå nylig, så slo jeg til.

All grafikk i spillet er fullstendig restaurert til å passe dagens HD-tver og konsoller. Spillmekanikken, teksturer og musikk er fortsatt ivaretatt og GoW-franchisen er like spennende nå som den var i 2005 når det første spillet kom ut. Dessuten har man krydret opplevelsen med troféer, slik at man ikke bare har det gøy, man blir belønnet underveis i spillet.

GoW har jeg likt fra dag én, og jeg er strålende fornøyd med denne restaureringen. Nå trenger jeg ikke lenger blåse støv av PS2-maskinen min når jeg skal hygge meg med blod, avkapping av lemmer og flammende knivblader. Spillopplevelsen er fortsatt like grandios og fantastisk som den var for seks år siden, og jeg irriterte meg like mye over den roterende knivbladveggen man må forsere i Hades. Jeg har ur-dårlig tålmodighet på slike ting - så om jeg kommer borti et knivblad og faller ned hele søylen, har jeg en tendens til å kalle Kratos både evneveik og forbanna idiot. Men det hjalp på å ha vært igjennom det før, raseriutfallene ble betydelig mindre skadelig for omgivelsene enn forrige omgang. :)

Jeg har forsøkt meg litt på "Challenge of the Gods", men etter noen forsøk skjønte jeg at jeg muligens skal vente litt med den, flytte litt inventar utenfor rekkevidde og starte litt senere. Der var det en og annen nøtt og knekke. Nå skal jeg imidlertid gyve løs på oppfølgeren, så ønsk meg lykke til i Kratos nye eventyr der han blir frarøvet alle kreftene jeg slet så hardt med å opparbeide i GoW1... Selv om det er litt kjipt å miste kreftene, så er det likevel kult å være sinte Kratos i noen timer.

Richard Imenes
  • 0
Har selv GOW Collection og har prøvd Challenge Of The Gods, greide nesten level 10 en gang, så døde jeg, hadde egentlig mest lyst til å kaste kontrollen i veggen xD
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Zook
  • Zook
Å fullføre Challenge of the Gods er det mest tilfredsstillende trophyet jeg noensinne har fått!
You're sleeping over, right?
  • 0
jeg er veldig enig med han zook. Det var vel da jeg fikk platinum.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg prøvde, Zook, men etter hvert innså jeg at jeg ikke kom til å klare det.

Jeg hadde aldri spilt GoW før jeg kom over God of War Collection, og har av en eller annen grunn bare spilt gjennom eneren. Det var utrolig konge, og det var mye mer tilfredsstillende enn Call of Duty o.l. Tror sommerferien er tiden for å finne det frem igjen og kjøre gjennom GoW 2.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Blergh :p
*syte*
  • 0
Har kommet meg gjennom begge spillene, men sannelig var det noen Trophies som jeg ikke fikk sneket meg til... Får ta å se om jeg får tid til å meste disse senere...
Richard Imenes
  • 0
Knivbladveggen er Rage-fremkallende !
Du får en veldig tilfredsstillende fornøyelse når du endelig klarer den ;)
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!