Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

La meg gå rett på sak: Jeg har testet det og jeg elsker det. Så enkelt er det. Dette er ren og skjær spillmagi.

Zelda: Ocarina of Time er et av mine favorittspill gjennom tidene, og gjensynet på 3DS var ikke noe annet enn fantastisk.

Av det lille jeg har prøvespilt ser det ut til at 3D-effekten fortjener livets rett og faktisk bidrar med det lille ekstra. Eventyrverdenen virker hakket mer levende enn tidligere og det er en sann nytelse å på nytt utforske Hyrule.

Men jeg må vente. Vente til spillet slippes i butikkene. Jeg var nemlig dum nok til å love bort spillet til Ingar, som akkurat har vært innom kontoret for å plukke det opp. Regn med anmeldelse i løpet av få dager.

Likevel ble jeg lykkelig. Lykkelig av å gjenoppleve den samme spillmagien som jeg opplevede under mørke høstkvelder på 90-tallet.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Misunner dere...... Skal skaffes!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ah, kanskje ett av de få spillene som gjør at jeg vil ha en 3DS. Høres fantastisk ut å gjenoppleve dette fantastiske eventyret på nytt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
What DSN said ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
FUUUUUUUUUUUUUUUUU!
  • 0
Lucky bastards.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Høres bra ut, men jeg har ikke 3DS, og har ikke tanker om å kjøpe det heller. PS Vita er bare sååå mye bedre
  • 0
Parkour Gamer: Bring it on!

Nå gleder jeg meg ikke noe mindre til Zelda. Det er mitt favorittspill gjennom tidene. Får nøye meg med traileren på eShop, da ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gleder meg vilt. Er en av de som aldri har eid en N64, så ser frem til å teste "tidenes spill"
Love will tear us apart.
  • 0
Nice! Ser bra ut!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Haha, Parkour Gamer skjønner virkelig ikke at PS Vita er mindre revolusjonerende enn 3DS.

Begynner å vurdere 3DS'en på ekte nå. Spillkatalogen ser ut til å vokse....Ocarina of Time, Mario Kart 3D, Star Fox 64 3D og det er så godt som garantert at det nye Pokemonspillet blir på 3DS. eShop ser også veldig bra ut, hvis de fortsetter å lansere originale NES titler i oppdatert 3D grafikk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dette er spillet som fikk meg interessert i en 3DS in the first place, så nå er det ikke lenge til jeg skaffer en! Gleder meg virkelig mye til å spille dette, mye av det pågrunn av at jeg har en defekt Ocarina of Time til n64 som ikke gidder å lagre save'ene mine. Dette har gjort sånn at jeg aldri har fått spilt igjennom OOT skikkelig helt alene. Så på broren min spille det ofte når jeg var mindre, men spilte det aldri mye selv.

Annet enn Zelda skal jeg skaffe meg Mario Kart, Super Mario 3D og kanskje Metal Gear Solid 3. ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Enig der Predator. 3DS er fristende!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Parkour Gamer: jeg gleder meg utrolig mye til Vita jeg å og kommer til å kjøpe maskinen på lansering. Men hvordan kan du si at Vita blir såååååå mye bedre enn 3DS når du ikke har prøvd Vita?
  • 0
Dette var hovedgrunnen til at jeg kjøpe 3DS. Jeg kjøper spillet i morgen og jeg gleder meg! Reiser til en kompis i Søgne samme dag så da blir det Ocarina of Time på bussen!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Eng der Predator. 3DS er fristende!


Bra BRO
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
SER SÅ BRA UT!!!!!
  • 0
Predator: Det er bra BRO
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Endelig eg greide andre boss
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!