LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      I flere uker og måneder har jeg gått rundt og tenkt på dette prosjektet, både på historien og hva jeg skal forandre på. I går startet jeg for fullt og nå har jeg tenkt å si hva dette prosjektet faktisk er for noe.

      Jeg har faktisk tenkt til å skrive alle bøkene på nytt, men poenget er at jeg skal skrive det fra mitt, en fan sin perspektiv. Jeg skal legge til 1 ny karakter og forandre på noe i bøkene, jeg skal ikke forandre på selve historien og alle vendepunktene som er i bøkene, men jeg skal forandre på en del.

      Mange vil nok sikkert synes dette er svært unødvendig, men det er det JEG vil. Jeg har svært lyst til det og har allerede begynt å skrive. Jeg skal ikke forandre de store vendepunktene eller kampene, men legge til noe, forandre noe eller fjerne noe. Det vil uten tvil bli en stor jobb for meg, meg jeg skal prøve å klare det. Jeg tar alt søtten jeg finner med et stort smil. Dere som ikke bryr dere, ikke kommenter, jeg vil ha saklige kommentarer.

      Jeg skal kun gi ut bøkene (driver selvsagt først med De Vises Stein nå) for meg selv og min familie og venner. Men om det er noen som har lyst på bøkene (om jeg klarer å skrive dem), er det bare å spørre meg så sender jeg dokumentet eller noe sånt. Jeg kan allerede avsløre 1 ting jeg skal forandre på, og det er at-istedet for de Norske navnene blir jeg å bruke de ordentlige, britiske navnene slik de er. Boken blir på Norsk, men navnene blir på Engelsk.

      Men til dere som ikke har lest Harry Potter bøkene vil jeg anbefale sterkt å lese dem. For å forstå det jeg skriver, må dere ha lest bøkene.
      • 0
      Atleast it's not vampires.
      • 0
      Zyrocz: Hehehe. At it would never be vampires!
      • 0
      høres kult ut, det blir nok en lang jobb for deg hvis du skall skrive alle 7 bøkene, jeg har veldig lyst på å lese den. jeg håper på at du kan sende boken/bøkerne til meg så jeg får lest de/den.
      And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
      • 0
      famouskenneth: Det kan jeg!
      • 0
      De amerikanske navnene?

      Lykke til med fanfic-prosjektet. Bare husk å være omtenksom med eventuell distribusjon av dokumentet da J.K.R og forlaget hennes har vært ganske hissige etter fanfics tidligere.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Lykke til!
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Lykke til fantomena! HP FTW!
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Et stort prosjekt som jeg håper du får gjennomført og selvsagt hvor du slippet oppstyr på grunn av copyright m.m.

      Lykke til fantomena
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Fant en skriveleif: Boken blir på Norks.
      Håper du får til dette fantomena
      • 0
      Whatever makes you happy man Virker som et prosjekt som kommer til å ta lang tid, men siden dette er noe du virkelig vil støtter jeg deg fult ^^ Lykke til.
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Strategist: Jeg tror ikke fantomena vil få noen problemer så lenge han er svært klar på flere punkter at han ikke tar betaling for det og at det ikke er canon. Men man vet jo aldri
      Carpe Noctem
      • 0
      Det blir vel strengt tatt de engelske/britiske navnene og ikke de amerikanske navnene med tanke på at Rowling er britisk

      Men anyways, lykke til! Regner med at du trenger det

      "Pro tip": Gjør bok fem mer spennende/kortere eller noe sånt. Syns filmen var bedre en boka jeg
      We lost a moron, fucking celebrate!
      • 0
      Tusen takk for støtten, den trenger jeg!

      Tl dette med amerikanske navn, mente britiske selvfølgelig. Var litt trøtt da jeg skrev bloggen.

      Strategist, Bernt Erik og Arawos: Skal prøve å få til dette med fanfic og copyright og slikt så bra som mulig.

      Crack Hitler: Mente de britiske navnene ja. Var litt trøtt da jeg skrev bloggen.

      Kan også avsløre at bok 1 vil bli rundt 100 sider kortere ettersom jeg ikke skal ha med meg de første kapitlene i boka, altså det med brevet Harry fikk, uglene osv. Derfor skriver jeg at dere burde lese alle bøkene før dere leser mine.
      • 0
      Moro prosjekt du starta med gitt. Får satse på at du ikke blir lei av skrivingen Lykke til!
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Bring it on!
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Haha, dette gleder jeg meg til å se! Lykke til Benjamin!
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Lykke til
      Kommer du til å bruke de orginale navnene på steder? som f.eks. Hogwarts og ikke galtvort?
      i'm the servant of the secret fire
      • 0
      Det hadde vært utrolig kult!
      Don't worry, everything is going to work out.
      • 0
      • Smæ
      • Smæ
      Dette hørtes faktisk gasnke så spennende ut fantomena! Når du er ferdig med alt eller en av bøkene vil jeg høre fra deg!

      Etter en lang pause fra den siste (og beste) boka, så tok jeg et skippertak og leste de hundre siste sidene en kveld/natt. Selv om jeg hadde hatt en pause på over ett år fra boka, som jeg stoppet å lese fordi jeg ville ikke at historien skulle ende, så husket jeg fortsatt det meste fra J.K.Rs fantastiske fantasiverden!

      Jeg må legge til at jeg aldri har lest noen bøker etter Harry Potter bøkene, siden de har satt en standard for kvaliteten på bøkene som jeg gidder å lese. Det kommer nok aldri en forfatter som vil komme til å overgå Rowlings fantastiske Potter-verden i mine øyne.

      Som sagt, gleder meg til å høre mer!
      • 0
      Lykke til det kan bli en stor jobb,men du klarer det!!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!