Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Inntil jeg for noen dager siden kjøpte Saints Row 2 hadde jeg aldri spilt oppfølgeren til det elleville gangstereposet med (nesten) samme navn. Saints Row bød på ypperlig action, herlig overdreven fysikk og et spinnvilt tema som jeg likte godt, men likevel gikk jeg aldri til anskaffelse av oppfølgeren.

Trolig har dette noe å gjøre med at tidspunktet for lanseringen var tett opp mot Gran Theft Auto IV-slippet, som muligens gjorde at spillet ble noe oversett - i alle fall for meg. Men nå, i påvente av det ekstremt lovende Saints Row the Third, gikk jeg altså til anskaffelse av Saints Row 2 både av ren nysgjerrighet og om ikke annet for referansegrunnlaget.

Jeg angrer ikke et sekund.

Spillet er - som forgjengeren - ganske enkelt fordømt underholdende. Byen Stilwater er proppfull av ting å gjøre og det tok ikke lang tid før jeg ble totalt oppslukt. Jeg elsker alle mulighetene til å skreddersy figuren, klær, biler og flust av andre ting som gjør at spillet føles mer personlig og individuelt. Liker hvordan spillet er så utrolig overdrevent, og at det ikke tar seg selv så altfor seriøst.

Det beste av alt var likevel for meg samarbeidsdelen. Det er mulig å spille gjennom hele kampanjen sammen en kompis i co-op over nettet, og dette virket langt bedre enn jeg hadde håpet. Det fungerte faktisk helt sømløst.

I påvente av det ekstremt lovende Saints Row the Third anbefaler jeg alle som ikke har spilt Saints Row 2 å gi det en sjanse. Spesielt om du har en venn å spille sammen med.

Til tross for gnistrende pyroteknikk gikk ikke festen helt som den skulle.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har ikke spilt det første spillet i serien for det ikke kom til PS3

Men SR2 er faktisk det morsomste sandbox spillet etter GTA san andreas jeg noen gang har spilt.

Er helt enig i det du skriver om SR2, og jeg gleder meg noe sykt til SR3 som ser veldig lovende ut både på fun factor og grafisk design.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Syns kjøringa i SR2 er ganske... ræv. Liker ikke hvordan bilene svinger i det hele tatt
Men The Third ser sjukt morsomt ut. GTA V får ordentlig konkuranse!
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
The Third blir kult, men det er kjipt at det kommer i november!! Da kommer jo alt annet ut også, og desverre må nok en del andre alternativer prioriteres over Saints Row The Third..!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Saints row spillene er et av de morsomste spillseriene som har kommet denne generasjonen. Hundre ganger bedre enn GTA IV! Gleder meg ellevilt til den tredje i serien ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Synes byen i Saints Row 2 ser så kjedelig og tom ut, selvom det helt sikkert er et bra spill.
Kan hende det 3 spillet blir et kjøp da!
  • 0
SR2 er tusen ganger bedre enn noen av GTA spillene.
Spiller det enda et par ganger i uken, om det så bare er for å surre rundt for moro skyld.

Jeg ser nesten mer frem til SR3 enn Skyrim.

PG: Den er hvertfall langt mer levende og ålreit enn i det mølet GTA IV
  • 0
100% enig med Tommy, SR er mye bedre enn GTA. San Andreas og Vice City var bra men ingen av de andre har sjangs å nå opp til SR 1 & 2.

Til nå ser SR3 fantastisk ut, og det er det spillet jeg gleder meg mest til i år...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har det liggende, men har knapt fått prøvd det. Noen som har Xbox versjonen som vil spille sammen?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har det på Xbox jeg Rockfuzz, GT: Nuclear Norway.
Spillet er forøvrig svært underholdene med massevis av gøyale aktiviteter man kan gjøre.
  • 0
Elskbart spill
*MacGyver Theme*
  • 0
I saints row 3 har dem fiksa kjøringa og det kommer til å bli bedre oppdrag og et mye større sted gleder meg til steelport XD
  • 0
Personlig likte jeg GTA IV bedre enn SR2. SR2 var veldig underholdene, men jeg liker litt ordentlig historie (og fabelaktig historiefortelling), og der leverer Rockstar på en måte som ingen andre sandkasseutviklere får til. Gleder meg til SR3, men gleder meg enda mer til GTA V.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!