Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I år har det allerede kommet mange gode spill, men ingen av de har vært så stor interresse for meg. Jeg spiller mye sjakk da som er gøy altså Chessmaster 9000. Jeg liker også sports spill som er utfordrende. Så jeg gleder meg veldig til det kommende spillet "FIFA 12".

Det er det eneste spillet jeg skal kjøp i år. Jeg håper at det ikke blir så veldig likt de andre FIFA spillene. Det er liksom det samme vært år...Uansett den ser bra ut og jeg gleder meg. Jeg kommer til å kjøpe det på Wii eller PS3.

Gleder du deg til FIFA 12? Eller andre spill?

Btw. Jeg er ny her og er broren til Max123 som nylig ble medlem. Jeg dog også venn med albaga. Hørte også det som skjedde med Gravkorset...Hvil i fred, Gravkorset.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Hei og velkommen til GR, alltid kjekt med nye medlemmer.

Gleder meg veldig til FIFA12 har kost meg me med Ultimate Team på Fifa11 de siste månedene.

Gleder meg også til Saints Row: The Third som sikkert blir awesome som de to forrige spillene..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takk, NewAge! Vedder på at FIFA 12 blir bra
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Skal relativt mye til for å ødelegge et spill som det egentlig så har ingen tvil om at jeg kommer til å ha mange timer fun.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • 192
  • 192
FIFA, ja. Hvert år har jeg lyst på dem, men har ikke kjøpt et siden FIFA 08 eller noe i den dur. Alltid noen venner av meg som kjøper det, og det er jo det viktigste egentlig, med tanke på at jeg ser på FIFA først og fremst som en sosial opplevelse.

Ellers VAR det mange spill jeg gledet meg til, men interessen har sunket en del for spill, så blir nok muligens bare 2-3 til i år. Battlefield 3 er en must (vurder neste å kjøpe det på PC og PS3), og Uncharted 3 og Heroes 6 er også spill eg må skaffe meg, UC3 dog muligens som julegave.

Skal også se på noen nedlastbare spill, ettersom det for tiden er en gullgruve.
'
Håper du liker FIFA 12!, og velkommen!
Get ready for a better you
  • 0
FIFA 123 ser meget heftig ut og gleder meg stort til spillet kommer

Selv venter jeg på BF3 og tror det kommer til å bli det største spillet i år
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
FIFA 123 blir absolutt awesome :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takk alle sammen!
Play chess and win. The intermediate
  • 0
albaga und tha trollz
  • 0
Zyrocz: Ok

FIFA 12 blir sikker bra. Velkommen ChessMaster!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
vellkoom x)
  • 0
FIFA serien ser bare bedre og bedre ut.
Det FIFA spillet jeg spilte sist var FIFA 10.
Men etter min mening er FIFa 98 det beste i serien..
Elsker det å takle dommeren og få rødt kort XD

Men det jeg gleder meg aller mest til i år er enten Battlefield 3 eller Sanits Row 3

"årets morsomste" og "årets beste", du kan selv gjette hvem av dem som fortjener tittelen.

Det er alltid hyggelig med nye brukere
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Takk.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
FIFA 12 på Wii? Tuller du?
  • 0
Ja, tror han tuller
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hva skjedde med "årets film" bloggen din?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Gleder meg no fryktelig til Fisher 2011: EXTREMELY AWESOME WILD EDITION;", til wii da selvfølgelig. Jeg må vel også få si at, Cars 2 ser fryktelig bra ut, noen som er enige med meg ?

(bf3,)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!