Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nummer 4.
  • 0
2 <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Skisse #1.
  • 0
Så klart #1
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Kanskje Kristian valgte akkurat disse fire alternativene fordi han visste de fleste ville velge nr. 1. Dessverre er jeg bare kjent med mr. M og Mega Man. Men han siste duden, er det Duke Nukeham?

Velger selvfølgelig nr. 1. Vil jo ikke ha noe som virker totalt ukjent på topp 100 bladet.
Naughty dog
  • 0
1
Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg.
  • 0
yong boy: Rimelig sikker på at det er Contra.

Uansett, selv sier jeg nr. 3. Utrolig fete farger. Ville helst sett nr. 1 i en litt mer...interessant utgave.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nr. 1 uten tvil!
  • 0
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
hvis det blir nr1 så blir det den beste forsiden ever!
mah boi
  • 0
#1 eller # 3
  • 0
Nr. 1 ser bra ut.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Skisse 1
  • 0
Jeg likte faktisk best #4 ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Selv om jeg ikke er noen Mario-fan, vil jeg gå for skisse #3!
Kålroten
  • 0
#1 uten tvil.
  • 0
#1. Intet spørsmål.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Nr1! Den er uten tvil best
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Alle var dritbra, men velger nr 1.
Engoni
  • 0
Nr Uno
Yes
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
#1 er en no-brainer.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
skisse 4 er kulest i forhold til art direction, skisse 1 er kul i forhold til hva det er.......FØKKINGS SUPER MARIO!
  • 0
Nummer 3.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!