Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, som overskriften sier så er sommerferien snart over. Etter uker med sol,(ok da det har vært mye regn), spilling og filmer, er det på tide å ta frem bøkene.

Min skole starter 17 august og jeg starter i 9. klasse. Blir dog 14 år i september og jeg gleder meg.

Gleder meg til å treffe venner, men ikke til å gjøre lekser, ta tentamener osv. Istedenfor svømming så har vi matlaging, noe jeg gleder meg til. Det blir litt av et halvår nå!

2011 har gått veldig fort og jeg håper resten av halvåret blir like bra. De beste spillene kommer jo da: BF3, MW3, Uncharted 3, Skyrim osv.

Gleder du deg til skolen? Hva synes du om halvåret så langt eller hva slags spill gleder du deg til? Fortell!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg ikke mye til skolen nei.
Jeg starter også den 17. og begynnner i 9. klasse
Ingen kunst og håndtverk eller svømming!
Har bursdag 20. Oktober, så har nok litt penger til spill da.
Kjøper nok 2, og venter til jul med resten.
Samt at de ikke forsvinner fra markedet med en gang heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
9. klasse er egentlig det beste året på ungdomsskolen. Ihvertfall etter min mening.

Heldigvis begynner ikke jeg før den 22.

Begynner på 1.VGS btw.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tittelen er som musikk i mine ører

NOT..

Vet faktisk ikke når jeg begynner på skolen
Men jeg må si meg enig med RFE 9. klasse er det beste skole året i ungdomskolen.

Blir litt spennende å begynne på videregående, treffe nye folk og slikt..

Gleder meg så forferdelig til oktober, november (spillene)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gleder meg
  • 0
Gleder meg faktisk til skolen. Skal begynne i VG3 allmenn realfag. I år slipper jeg heldigvis unna kjemi og tysk.

På spillfronten gleder jeg meg til UC3, AC: R, MW3, Batman og Fifa 12.
  • 0
Ferien min ble over forrige mandag
Og jeg går ikke på skole, men jobb( Sort of, via NAV).

Når det gjelder spill, så er det kun 3 til jeg skal ha i år: Dead Island, Skyrim og BF3 Skal også få kjøpt Mic til Ps3-en også, aldri brukt en før, så blir gøy å irritere folk når jeg dreper dem i COD 4 og andre online spill
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
22 august begynner jeg i 10 klasse!
Gleder meg ente.
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Ok.

Gleder meg til veldig mye. Skyrim og BF3 står på topplisten, ihvertfall!
  • 0
At sommerferien snart er over gjør meg ingenting. Er lei av å sitte hjemme og kope. Blir nok stas å begynne på VGS ja.

På spillfronter er det ikke så mye jeg ser fram til, men Ratchet & Clank: All 4 One blir sikkert bra!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gruer meg til å begynne på ungdomskolen
gleder meg til mw3! :D
  • 0
Ungdomsskolen er mye bedre enn barneskolen!
Iværtfall for meg.
Jeg ble tross alt mobbet i klassen min på barneskolen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir ikke skole for min del. Skal jobbe, tjene meg noen slanter. Selv om jeg faktisk kribler litt etter å gå til skolebenken også, faktisk.

Av spill, så er det to stykker jeg deffinitivt skal ha i år. Det er AC: Revelations og Skyrim. Spessielt Skyrim. Selv om Revelations også kommer til å bli sabla episk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gleder meg! Begynner i andreklasse realfag, så jeg ser frem til fysikken og det å koke meth kjemitimene.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Gruer meg til å ikke ha ferie. Gleder meg til å begynne på VGS, makes sense
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Gleder meg ikke stort til skolen, men siden jeg snart begynner mitt siste år på VGS må jeg gjøre en innsats.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg starter 19 august
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Vil ha ferie lengre, begynner i 10. klasse 22. og gruer meg sinnsykt til prøver og eksamener og slikt

Spill jeg SKAL kjøpe (Fordi jeg ikke har brukt et øre av mine 30.000,- i konfepenger enda) er Assassin's Creed Revelations Animus Edition, Batman Arkham City (muligens Collectors Edition), Uncharted 3 Collectors Edition, BioShock Infinite, God of War Collection 2 og ha de beste utgavene jeg kan få av framtidige Kingdom Hearts utgivelser nå som 10 årsjubileet kommer neste år(Kingdom Hearts HD Collection hopefully )
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Takk for kommentarer folkens!

Ser ut som noen gleder seg, gruer seg, noen har jobb osv. Lykke til folkens, men vi har spill å glede oss til også!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Begynner ikke før den 22. jeg, på 1.vgs da
Trololololololololo Må kose deg på skolen da
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!