Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

God kveld !

Ville bare informere om at jeg har fått meg Google +... oooog, vel... siden det ikke er så veldig mange som jeg kjenner inne der, og jeg har 150 peps som jeg kan invite tenkte jeg og dele det med noen her på GR

Så jeg vet ikke om det er mange her som har G+... eller om det er noen her som i det hele tatt er intresert i og ha det(noen mener vel at facebook gjør jobben godt nok)

men anyways, bare spør meg så kan det godt hende at jeg sender deg en invite (du får det på epost isåfall )

personlig syntes jeg at det var veldig merkelig meg G+, mest fordi jeg er vandt med facebook, og vel... det er ikke helt likt :) men jeg har tro på at G+ kan bli større og bedre en facebook, men det vil nok tiden vise... talast!

EDIT: https://plus.google.com/_/notifications/ngemlink?path=%2F%3Fgpi
nv%3DEv3anH5SY2c%3A7sTdpPZYTsE
<--- hvis du vil ha Google + :)
  • 0
Facebook sux
Google+ er ok

Twitter vinner LETT!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
What he said^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Serr ? jeg takler ikke Twitter, eller det er ok, men... uff, nei takk!
  • 0
Foretrekker Facebook, pga G+ er så fordømrande dødt
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg håper Facebook hermer etter Google + og tar alle dems gode ideer til Face og at Facebook slutter med de dumme oppdateringene som gjør face verre.

Sånn at alle er på face og man ikke trenger å bytte hvert jævla år!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Tror jeg vet hvor du fikk inviten fra ;) Du fikk den for en stund siden, og du kan heler poste en refarasjonslibk som du finner sånn at du slipper å sende.
  • 0
Etter å invita noen venner til G+ er det bedre. De har fortsatt et par ting å fikse før "release" da.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Er bare å legge meg til. Skulle nok finne meg om du søker etter David Selnes.

Akkurat nå bruker jeg de tre forskjellige sosiale nettverkene slik:

Facebook: kontakt og oppdateringer med venner.

Twitter: HEY EVERYBODY! LOOK AT ME!!

Google+: Mellom ting mellom face og twitter.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Håper Google+ slår ann skikkelig. Er så og si maks lei Facebook nå.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Twitter er hipster. Google+ er Facebook-kopi med små endringer, og Facebook er Facebook.

Har btw G+ selv, så dere kan også få inv fra meg.
  • 0
Kan jeg få en invite?
Skulle få en av en fra USA men det skjedde ikke...
Website: http://mationmac.com/
  • 0
@MM Bare gi meg mailen din på Steam så skal du få en av meg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Facebook < Google +
Google + < Twitter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!