Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har du noen gang opplevd å ikke bli hørt på skolen. At lærene ikke hjelper deg eller at de over ser deg. det har jeg opplevd. jeg hetter Tomas og går på Heistad ungdoms skole.
jeg gikk tidligere på Heistad barne skole, og der har jeg slitt i syv år. I det siste året fikk jeg den hjelpen jeg skulle ha fått for den dagen jeg begynte i første klasse.

på ungdoms skolen gått i to år, nå går jeg i 10. klasse. i løpet av de to årene har jeg fått dårlig med hjelp. de har klaget på at jeg ikke gjør lekser, når vi ikke har fått lekser utlevert engang. sagt at jeg lukter vondt, når jeg har dusjet dagen før.
Nå går i det siste og avgjørende semestret.
mamma har skolen langt oppe i halsen.
  • 0
lol
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Selv om du har dusjet dagen før, betyr det ikke at klærne er rene da

Men har du ikke fått lekser utlevert? Hvordan er det mulig?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har lærerne sagt at du lukter vondt?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Når du dusjer er det ikke bare og slenge på seg de gammle klære finn nye!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Du trenger nødvendigvis ikke å få lekser for hånd. Noen ganger blir leksene utlevert og levert digitalt via http://www.itslearning.com/. Prøv å se om du finner påminnelser på forsiden.

Prøv å vaske håret ditt med shampoo to ganger, det kan være at håret ikke har blitt litt rent. Du kan også prøve å bruke en større dose såpe.

Du bør også skifte klær hver gang du dusjer. De ytterste klærne kan du gå med i maks fem dager. Kropps-svette samler seg og begynner å lukte.

Ha to par med sko og bytt regelmessig. Sko kan lukte vondt om de brukes for mye. Skift også sokker cirka hver 2-3 dag.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Fader til slemme lærere, har opplevd det å bli ignorert av lærere bare fordi man ikke er den beste eleven i klassen men å bli skjelt ut av en lærer har jeg ikke opplevd.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Fy fader dette var ROFLMAO x1000
  • 0
Har ikke opplevd dette selv nei, men jeg skjønner godt din frustrasjon. Håper inderlig at skolen din tar til vett slik at du får den hjelpen du trenger. Lykke til i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!