Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Star Wars Kinect ser ikke videre imponerende ut, men konsollen derimot... Elsker designet.

Lurer på om den snakker også?

- phio&%$ pip#$# pip$#"

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Beep-boo-doo-wwaaaant!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lurer på om den piper fra tid til annen mens du spiller. For liksom å minne deg på at den er der. Men den så awesome ut. Skulle gjerne hatt en.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Var jo litt søt da
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Haha, den var jo sykt stilig! På en eller annen måte.. Typisk om kontrollen er dårlig belagt med "gull", så den til slutt er sølv-matt.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Vis jeg skal ha Xbox, så blir det den!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Litt av en Xbox ass!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ja ja, ser bra ut.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Stilig design! Men må si at jeg liker designet på den kommende Batman-Xboxen bedre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det er vel egentlig noe sånt som skal til for at jeg kjøper meg 360
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dette er den kuleste Xboxen som er til salgs.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!