Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Takker for kommentarer folkens

Soraki: Jo, vær så god

Har også tenkt på å skrive dette i ganske lang tid, og etter oppfordring og skrivetørke bestemte jeg meg for å få gjort det.
  • 0
COD ble dårlige spill da de sluttet å være et eget designet spill, slik som Modern Warfare 1 var, og bare ble det samme spillet sluppet om og om igjen med litt annen setting, noen nye maps, skins etc.

Case in point: Black Ops.
Sugent spill. Fullstendig halvhjertet, og det føltes igjennom hele spillet.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
EA har nok vært smarte med å slenge dritt om Cod. Det blir mye omtale og spalteplass på den type strategi. Activsion har også vært taktiske med å ikke bite på.

Det er to poeng som er viktig for meg som ikke er nevnt over i forhold til det å spille FPS.

Jeg har familie, jobb og tre unger + en kone som mener at det å spille dataspill er det mest meningsløse på denne jord. Løsningen er da å kunne ha et spill som man kan "leke" litt med når tiden tilater det! Derfor kan jeg ikke bli hekta på bf3 også. Da jeg startet med Cod serien. Slik jeg oppfatter det er bf3 "større" og mer "avansert", så enkelte kan føle at man "drukner" litt i spillet. Det ser fantastisk ut men som flere har nevnt over så er ikke grafikk alt.

Det andre poenget er at jeg spiller på pc og det er fint å kunne bruke samme pc som jeg har brukt på de to siste Cod spillene uten å måte oppgradere og bruke penger på det!!

Har ps3 men startet å spille pc og liker det best! Så får min del bli det MW3 i første omgang.

Det er ikke nødvendig å krangle om en Ranger Rover og Impreza WRX om man kan kjøpe begge deler

Jeg ønsker begge spillene og spillere lykke til!

Game On
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!