Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ikke hiss dere opp. Ønsket er ikke å starte en krig.

Begge spillene er i samme kategori og ligger an til å bli to fantastiske actioneventyr, noe alle med et snev av spillinteresse helt sikkert vet.

Men dersom du måtte velge... Dersom du måtte plukke ut en...

På den siden har vi Uncharted med sitt filmatiske preg, overdrevne actionscener og troverdige historiefortelling. Tidvis lineært, men med flust av minneverdige øyeblikk.

På den andre siden har vi Batman med spennende utforskning, sandkassepreg og et herlig kampsystem. Tidvis repeterende, men med et herlig galleri av skurker.

Avgjørelsen står dere for:

Batman eller Uncharted?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har ikke PS3 så Batman, enkelt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
BATMAN FTW!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Uncharted, uten tvil. Digger hele greia med å løpe rundt med maske og banke klovner, men om jeg bare kan velge en er jeg nødt til å ta turen til Drake-boy.
  • 0
Blir nok Uncharted som trekker det lengste strået for min del også. Satt klistret til skjermen under hele Arkham Asylum, og gleder meg veldig til Arkham City, men det er noe ved Uncharted som overgår det meste annet.

Han er så fordømt sjarmerende han der Drake, og de filmatiske actionsekvensene gir meg gåsehud hver eneste gang
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Etter en kort tankeprosess må jeg si Batman. Uncharted er blant mine favoritt-serier, og Naughty Dog har ikke vist meg grunn til å tvile på hvor bra Uncharted 3 vil bli, det er ikke det...

Men den opplevelsen av å faktisk være nattens hevner, The Dark Knight, som jeg fikk i Arkham Asylum var uforglemmelig. Følelsen av å snike seg usett gjennom asylets ganger, stille knerte en av fangene, for så å slynge seg opp under taket, skru på detective vision og smyge seg videre var fantastisk. Kampsystemet var også en fryd; jeg brukte uhorvelig mange timer med de ekstra utfordringene, og bare det å tenke på det nå gjør at jeg får lyst til å spille det.

Da kan Nathan Drake være aldri så sjarmerende og havne i aldri så lite trøbbel; han når ikke Flaggermusmannen til skuldrene.
Just kill him with your awesome
  • 0
Det blir nok Batman om jeg måtte velge (har forhåndsbestilt begge). Yncharted er en fanatstisk spillserie, men likte egentlig Batman: AA bedre enn Uncharted 2.
  • 0
I dunno. Har ikke spilt noen av spillene i serien. Hvis jeg måtte plukke, måtte det ha blitt Uncharted! Det ser rå lekkert ut ^^ Har lyst på en ps3 bare pågrun av den serien.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Batman uten tvil,er lei skyting og er sulten på hack and slash og slossing
  • 0
Uncharted, lett.
  • 0
Uncharted, uten tvil.
Batman ser bra ut, men lite slår Uncharted
  • 0
Uncharted seff!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Uncharted, uten å blunke! Det er få spill som er av såpass høy kvalitet ut til fingerspissene
  • 0
Den var vanskelig.

Syntes Arkam Asylum var årets spill 2009 selv, men Uncharted 3 ser absolutt sinnsykt bra ut. Men siden Arkham City bare ser ut til å perfeksjonere ideene til orginalen og ha en enda større verden med flere gåter og sånn, må jeg nok si Arkham City, men det er såvidt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noe det samme som CEG93 for min del. Har ikke prøvd noen av dem. Men Uncharted ser deffinitivt mer ut som min type spill, om jeg skulle tatt et valg som dette. Hadde nok Drake fått mitt selskap.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Batman uten tvil
  • 0
Batman pga av sandbox
What is dead may never die
  • 0
Can't... make the.. choise.. to mush.. preasure!

*Shot myself in the head..*
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Skal ha begge spillene, men hadde valgt Uncharted 3. Jeg har alltid elsket Uncharted, men Btaman: AA tok pusten fra meg.

Uncharted 3 ville jeg ha valgt, men skal ha begge to uansett.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Uncharted! Ser virkelig fram til 3'ern.
Spis opp maten din!
  • 0
Batman og Uncharted er et vanskelig valg

Men jeg likte Uncharted 2 bedre en Batman AA..

Så jeg sier UC3..

Jeg elsker Batman serien, men UC har den fantastiske humoren som derfor blir det mest spennende å se etter.
(spesielt når de snakker om dynamisk sand og vann )

Batman AA hadde jo også god humor, men som du skrev Kristian ble det litt repeterende..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Blir selvfølgelig Uncharted, uten tvil! To'ern står igjen som en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt og uncharted 3 ser ikke ut til å vike fra den fantastiske oppskriften!
  • 0
Batman, siden jeg ikke får si Indiana Jones.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
UNCHARTED!!
Kunne aldri falle meg inn å velge Batman fremfor det Er en liga under, spør du meg da.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ekstremt vanskelig.....
Begge har fantastisk stemmeskuespill, og begge er alt i alt helt ekstremt fantastiske spill! Begge er noen av mine favorittspill, men jeg må nok si Uncharted 3. Jeg bare elsker historien og stemmeskuespillet gjør Uncharted til det det er. Uncharted er et spill som antageligvis kommer til å flest OMG!! deler. Så Uncharted er mitt valg (var STERKT uenig i at dere mener det er det 96. beste spillet ever, men jaja....) Har forhåndsbestilt Explorer edition og Collector's edition av Batman
Benny
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!