Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heldigvis må jeg ikke velge. Skal garantert ha begge deler når de kommer. Men føler at Batman gir meg litt mer valuta for pengene. Jeg holdt ihvertfall lenger på med Batman enn UC2, mer å utforske. Og siden de hadde så mye fett med oppgaveløsning, riddler challenges, etc. tror jeg det må bli enda bedre når vi får en hel by til disposisjon.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Oi!

Velge ett? Det blir som å velge pest eller kolera, bare omvendt...

Nei, jeg lander etter lang betenkningstid på Batman. Uncharted er genialt. Jeg vet ordet genialt benyttes alt for ofte, men om Uncharted kommer ordet til sin fulle rett. Det som fikk Batman til å gå av med seieren er at han har en sterk moralsk kode. Han dreper ikke. Nathan dreper, riktignok ofte i selvforsvar, men det får være grenser. Det burde være mulig å immobilisere banditter ved å skyte dem i lår og skuldre.

Batman er dessuten hakket heftigere under nærkamp, og selve spillet er mye mer åpent enn Uncharted. Uncharted er let's face it så lineært som du får det selv om det ikke nødvendigvis trekker opplevelsen ned, men i forhold til friheten i Batman taper Uncharted litt på det. Batman synes jeg har litt bedre gjenspillingsverdi enn Uncharted også. Det er mer givende å løse riddler-gåter enn å finne artefacts.

Men det er close... veldig close!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Joelspeanuts: Egentlig ganske enig med deg der!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har brukt hele kvelden på å vurdere, og det til tross for at jeg ennå ikke har spilt Uncharted. Alt jeg har sett fra Uncharted 3 er så vanvittig lekkert, og det har vekket en usikkerhet i meg med tanke på Batman: Arkham City.

Etter å ha tenkt grundig har jeg likevel bestemt meg. Det er ikke alt jeg har fått satt fingeren på alene, men Soraki og Joelspeanuts har hjulpet meg med å se hva jeg egentlig er på utkikk etter. Begge hadde lagt veldig gode redegjørelser til grunn for hvorfor den ene spillet ble valgt til fordel for det andre.

Mulig at jeg har blitt litt farget av det siste jeg har lest, men jeg skal likevel si Batman. Skulle gjerne hatt flere timer i døgnet og alt det der, men Batman er min favoritt på de fleste arenaer. Han har et hevnmotiv, men dreper ingen. Han har kule gadgets, og han er ikke redd for å bruke dem

Gleder meg til å bruke gripehaken for å komme overraskende inn på fiendene, løse gåter, slåss med overlegen kontroll, og ikke minst alle de spennende motstanderne - for en jobb RS har gjort i utviklingen av dem.

Gi meg en Batarang, så er jeg fornøyd!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Batman absolutt !
I want to become the Dark Knight again
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Batman, lett!

Batman: AA var en sykt heftig opplevelse, pga det awesome gameplayet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Ine
  • Ine
Batman, uten tvil. Uncharted-spillene er fantastiske spill, men jeg digget den mer dystre, psykologiske stemningen i Arkham Asylum. Synes dessuten Batman-universet har mange gode karakterer (i motsetning til Uncharted, der jeg kan telle interessante karakterer på én hånd. Nærmere bestemt to fingre.)
Riddle me this
  • 0
Batman! Ingenting mer å si!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Uncharted! Skal selvfølgelig ha Arkham City, men Uncharted er en av favorittseriene mine.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Uncharted.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Uncharted,er ikke en Batman fan...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!