Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Okei da sjø, vi venter bitte litt! For i morgen slippes nemlig et av høsten store spill til Xbox 360 og som jeg tror kommer til å selge bra i tiden fremover. Spillet jeg tenker på er Gears of War 3. Ikke bare er det en stor dag for fansen, men i morgen har jeg faktisk bursdag også. Det vil si dobbel så artig med andre ord.

Gears of War 3 utvikles som vanlig av Epic Games og noe de snart har gjort i en mannsalder med denne serien. Det første spillet ble også sluppet til PC, mens spill nummer to kom aldri så langt. Synd er det for jeg elsker å spille slike spill på PC hvor jeg kan skru opp grafikken og effektene på maks samt spille med mus og tastatur. Selvsagt kan jeg spille med gamepad, men ser da mer ut som en hodeløs høne som løper frem og tilbake uten å treffe fiendene som hoper seg opp fremfor meg.

Er du på jakt etter et skikkelig actionspill, ja så trenger du ikke å lete lenge, for i morgen kommer nemlig et slikt spill som jeg er bra sikker på du kommer til elske om du går for det. Masse action, god historie og mange heftige kamper er noe av det du får oppleve i Gears of War 3 og PLEASE Microsoft - fiks PC-versjoner av både dette spillet og Forza Motorsport 4 slik at jeg kan kjøre mye bedre grafikk enn det jeg får på Xbox 360...!

Skal du kjøpe dette spillet eller venter på en annen tittel?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haha, så utrolig gøy å ha bursdag samme dagen et episk spill kommer ut! Selv hadde jeg bursdag dagen CoD: Black Ops kom ut, spillet jeg har spilt mest det siste året. Følte meg kul. Selv skal jeg ikke ha GoW 3. Kanskje en vakker dag når jeg har rundet forgjengerne.

Btw, ser fram til TES V: Skyrim, CoD: MW3, BF3, SR3 og ikke minst Mass Effect 3, kommer ut 6. mars 2012 though, men nærmer seg daa^^
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Fifa 12, ICO collection, Batman, UC3, MW3, AC:R > Gears of War 3.
  • 0
CDON pakker Limited Edition til meg i skrivende stund.
  • 0
Fantomena:
Ikke ha så mye tillit til CDON. De kan fucke opp hva enn det skal være.
  • 0
Har forhåndsbestilt Skyrim (CE) og Saint's Row: The Third.

Andre titler jeg ønsker meg til jul og bursdag (2. januar): Uncharted 3, Batman, Dead Island, Rage og Battlefield 3.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Grafikkhore.
Just sayin.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Ser fram til et spill som faktisk kan underholde, har ikke sett mange av den typen på en god stund. Bare remakes, dårlige porter eller skytespill som blir gitt ut nå for tiden. Ser frem til SWTOR og Mirror's Edge 2, ellers er det lite som vekker appetitten min.
  • 0
GOW3 kommer ut på bursdagen min
  • 0
Trenger bare Skyrim i år. Skal selvsagt ha noen få andre tittler også. Men Skyrim er helt klart førsteprioritet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Av høstens titler har jeg kun bestillt Ratchet and Clank: All 4 One.

Tror jeg venter med resten til jul, eller til de faller i pris. Vi får se.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vel, venter på at noen butikker skal få inn Dead Island, og det samme gjelder Xenoblade. Fifa skal jeg også ha, Skyrim, Battlefield 3 og Skyward Sword.

Husker i fjor, da måtte jeg øve til mattetentamen på bursdagen min. Tror ikke det blir slik i år, heldigvis
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
The Cookiemonster: Du vet virkelig ikke mye om Bernt. Han har utallige ganger skrevet i bloggene sine at han er en grafikkhore.
  • 0
Blir nok ikke et kjøp, det neste spill jeg skal gå til anskaffese av er nok Heroes VI.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har forhåndsbestilling på AC:R Animus Edition og Batman AC Special Joker's Edtion, men flere spesial versjoner av spill blir det nok ikke

Kanskje en spesial versjon av Kingdom Hearts Dream Drop Distance kommer, for da skal jeg ha den
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Har ikke Xbox så blir nok ikke noe Gears of war på meg, nei ;) Andre spill jeg skal ha derimot er:
Rage
Elder Scrolls V: Skyrim
Saints Row: The third
Batman: Arkham City
Dead Island
Battlefield 3
Call of duty: Modern Warfare 3
Crysis(konsoll)
God of war HD Collection #2
Jeg kommer til å bli blakk innen 2012 !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer fantomena:
The Cookiemonster: Du vet virkelig ikke mye om Bernt. Han har utallige ganger skrevet i bloggene sine at han er en grafikkhore.


Know, bare påpekte det ^^

Ønskeliste:
FIFA 12
Batman: Arkham City
Assassin's Creed: Revelations
Battlefield 3
Saints Row 3
Call Of Duty: Modern Warfare 3

Alle til PS3 såklart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster -> Fulltreffer der ja Er nok en skikkelig grafikkhore og kan faktisk stoppe opp i spill bare for å se meg i rundt og se på detaljene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Godt spørsmål, hva venter jeg på?

Det kan hende jeg bestiller det idag, Limited Edition og greier
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Venter på det nye Zelda-spillet...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Akkuart nå skulle jeg ønske jeg hadde Xbox 360 for spillet ser heftig ut, men det er to andre spill jeg gleder meg sykt mye til! Nemlig Uncharted 3 og Batman: Arkham City. FIFA 12 derimot tror jeg min bror skal kjøpe så får vel prøvd den også.

Neste år skal jeg ha Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations, Enslaved 2(vis den kommer det året) Venter også på en lanseringsdato på Kingdom Hearts III.

Kult at du har bursdag i morgen, Bernt. Må huske å gratulere deg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dette pakka jeg ut på lageret til Expert på fredag. Men er ikke så veldig interessert i GoW, har forøvrig ikke prøvd noen GoW spill så vet ikke om jeg liker de eller ikke.

Eneste spillet jeg venter på er Skyrim
  • 0
Har bestilt fra Elkjøp, så jeg håper på å få spillet i dag eller i morgen. Hadde faktisk mitt første møte med serien for litt over to uker siden, og det ga absolutt mersmak.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Helt enig med deg Bernt, MS gi oss en PC versjon av Gears 3, Forza 4 og helle Halo serien.
(Halo 1 og 2 er på pc..i know)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
GOW 3 blir for hektisk for denna kar`n! Her venter man derimot på Cities XL 2012 (har ikke så trua på de store forandringen ifra 2011, men) Football Manager 2012 (har ikke så trua på de store forandringene ifra 2011, men) og ANNO 2070 (frykter det blir for store forandringer siden sist...) Og kanskje Skyrim.....

Gratulerer forøvrig med dagen Bernt! Bursdag er kakedag vil jeg tro?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!