Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For ca. to uker siden hadde jeg en liten gjettelek på bloggen, hvor dere lesere skulle gjette hvilket spill jeg spilte. Det viste seg at jeg gav litt for mange hint, og det tok ikke lang tid før de riktige svarene tikket inn.

Til uka skal jeg en på en aldri så liten halvukerstur til Rogaland. Ettersom det er noe vanskelig og upraktisk å drasse med seg en hel PS3 og 42" når man er ute på tur, har jeg tatt en tur i skuffen og gravd frem et spill til min kjære DS som jeg tenker å begynne på. Spørsmålet er: Hvilket spill?

Noen hint får dere, men færre enn sist gang:

- Spillet er foreløbig bare ute til DS, men det skal etterhvert komme en versjon til en annen konsoll (jeg sier ikke hvilken).

- Spillet er bare utgitt i Japan. Versjonen som kommer til ikke-DS-konsollen har blitt bekreftet for lansering i USA en gang i fremtiden.

- Spillet er utviklet av Level-5 i samarbeid med et annet studio.

Hvilket spill er det snakk om? Kom med forslag!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Vanskelig, men tror du spiller Ni no Kuni/ The Another World som det også kalles

En kompis av meg som er obsessed av Ghibli-studios importerte dette da det kom ut og maste veldig om det, og har sagt at det snart skulle komme på en hvis konsoll som jeg ikke skal avsløre.
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Noe med Inazuma Eleven?
  • 0
Tipper det er det Layton/Phoenix Wright-spillet!

Edit: Nei, glem det. Det var vist ikke utgitt enda det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
NINOKUNI shikkoku no madoushi!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ni no Kuni: Shikkoku no Madoshi.
  • 0
Litt sent ute, men sier: Ni no Kuni: Shikkoku no Madoshi.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ni no Kuni: Shikkoku no Madoshi.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det tok ikke lang tid denne gangen heller, nei. Jeg er imponert

Rett svar var selvsagt Ni no Kuni, eller The Another World som det også kalles i vesten. Ettersom det fulgte en hel bok med formularer, forklaringer og detaljert informasjon om spillets flora og fauna, kom spillet i en ganske stor eske da jeg kjøpte det i Japan i sommer.

Er det forresten noen av brukerne som allerede har spilt det og som har et anslag på hvor lang tid spillet tar, hadde det vært topp!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Skulle også gjette Ni no Kuni, men jeg var visst litt for sein...

Angående Ni no Kuni vet jeg ikke hvor langt det er, men jeg vet at det visstnok skal være fantastisk bra, ihvertfall ifølge Famitsu, som ga det 38/40.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Skulle kopiere det mest postede svaret, men er litt sent ute. :p
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!