Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...så synes jeg at dere brukere kunne ha vært enda flinkere til å skrive blogger, mer aktiv på forumet og gi oss i Gamereactor enda mer å kose oss med. Savner å kunne begrave meg i flere gode blogger som virkelig får meg engasjert, i godt humør, interessert og som gjør at jeg vil lese enda flere blogger av den som skriver.

Mange av dere er utrolig flinke til å skrive og føler faktisk at jeg selv har mye å lære av dere når det kommer til gode blogger. Selv om jeg har skrevet blogger siden tidenes morgen, lærer jeg stadig vekk noe og derfor ønsker jeg at dere skriver flere blogger om det som opptar dere i livet og deres opplevelser om de er gode eller dårlige.

En god terapi er å skrive om ting og spesielt om det er noe man sliter med. For det finnes garantert flere som har opplevd det samme uansett hva det måtte være. Våre lesere synes jeg er unike på den måten at de er flink til å gi tilbakemeldinger og si i fra om det er ting som kan hjelpe, forandre på noe eller få deg til å bli bedre. Her er skal dere ha en stor honnør!

Selv har jeg lovt meg å bli enda mer aktiv her på Gamereactor og prøve å delta i flere diskusjoner, kommentere enda mer i det dere gjør slik at dere føler vi i Gamereactor er der. For jeg må bare beklage å si at jeg i perioder ikke har hatt like god tid til å være her og like mye aktiv, men nå skal jeg gjøre mitt beste.

Så det jeg nå håper på er at dere lover meg å skrive flere blogger, flere brukeromtaler, mer aktiv på forumet og bruke oss i Gamereactor om det er noe dere lurer på. Så skal vi premiere dere med tiden vår samt gjøre Gamereactor til et bedre sted å være for alle.

Hva mener du vi alle kan bli flinkere til? Er det noe du mener savnes her på Gamereactor og er det ting i f.eks. forumet du ville ha gjort noe med for å få det bedre? Vi er her for dere og jeg selv bruker mye av fritiden for å sørge for at Gamereactor er et godt sted å være...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kunne ikke vært mer enig.
Har vært for stille i lang tid nå.

En faktor i dette, er nok at mange ikke gidder å skrive, fordi de føler ingen leser eller kommenterer på tekstene deres.
Sjøl prøver jeg å få lest igjennom hver eneste blogg som dukker opp i løpet av uken.
Men jeg må nok bli flinkere til å kommentere på dem.

En annen ting kan være at folk føler et emne er oppbrukt.
Men det er alltid ålreit å se noen andres side av den aktuelle saken, så det burde ikke være en stopper.

Og så har vi jo selvfølgelig alt hatet...
Nye brukere kan umulig få spesielt lyst til å skrive noe, når 2/3 av kommentarene de får, er klager på skrivefeil eller at teksten er for kort.
Sure, en tekst må ha en viss lengde.
Men 200 mennesker trenger ikke påpeke dette hver gang.
Moderatorene har som regel god orden på det, uten at vi andre skal dele ut "fail of the year" priser til alle nye bloggere.
Da er det bedre å gi tips, til hvordan de kan gjøre tekstene sine bedre.

Og som et tips til de som ikke føler de klarer å fange folks interesse.
Se på det du skriver om.
Er det noe du selv har sterk interesse for?

For å kunne skrive en god tekst, er det veldig viktig at du vet hva du snakker om.
Det er f.eks derfor jeg sjelden viker fra mine personlige tekster, fordi jeg føler det er lettere å skrive om ting jeg opplever, enn om f.eks noe spillrelatert.
  • 0
Tror Tommy har et godt poeng når han nevner kommentarer som motivasjonsfaktor. Det er ihvertfall alltid god motivasjon for meg når jeg skriver blogg at innleggene blir kommentert.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Har med glede skrevet en blogg.
Men jeg har ikke tid.
Skal jeg skrive en blogg, blir det kanskje om hvordan jeg mistet livet mitt.

Om hvorfor jeg ikke har tid...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jepp og derfor skal jeg også bli flinkere til å kommentere for det øker motivasjonen til å skrive mer og som igjen generer enda mer moro for oss brukerne av nettsiden

Tips er også veldig viktig å gi og inn i mellom sender jeg PM-er til nye brukere med tips om å bli bedre Har fått mange gode tilbakemeldinger på det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har vurdert å starte en kinda bloggserie. Ikke av historietypen, men litt mer innenfor anmelderfeltet. Får se om det blir noe av, ble litt ekstra motivert etter å ha lest dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har selv planer om å skrive en blogg om mine favoritt spill en eller annen gang, dog jeg tviler på at det er så mange som har interesse av det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vel, Bernt, jeg synes vi er Veldig aktive på forumet. Med stor V! ;)
Uansett motiverer kjelden å blogge når vi får så få kommentarer og tilbakemeldinger.
  • 0
Vel, de fleste grunnene ligger over her, men jeg vil trekker frem en til.
Mange her på forumet er under 20, og har mye skolearbeid som må gjøres. Etter man har gjort skolearbeidet er det nok ikke mange som føler seg fristet av å skrive enda mer. Ekstra motiverende er heller ikke hvis kommentarene er negative etter du har jobbet hardt med en blogg.

Lagt til 2011-09-26 15:29:
I tillegg må vi ha noe å blogge OM.
Noe vi ikke alltid har
Livene våre er ikke like innholdsfult som ditt, Bernt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har ikke fått mange kommentarer på de siste bloggene, tenkte folk flest ikke var interresert.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Kan ikke si eg har bidratt i noe stor grad. Skriver ikke mye generelt, så ferdigheter har eg ikke så mye av heller. Norsk-karakteren reflekterer det ganske bra
  • 0
Skal nåk prøve å bli bedere til å skrive flere blogger ja.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Må nok si meg enig i Parkour Gamer. Det føles litt fåfengt å skrive både kåseri og essay, når man sjelden får flere enn et par kommentarer på dem. Skal uansett prøve å få ned noe på papiret etter hvert, men prøver å spare opp noen tekster til årets julekalender.
  • 0
Synes det er bra sånn som det er. Når det gjelder blogger må jeg få skrevet flere, det samme gjelder anmeldelser. Har dessverre ikke fått tid, men nå skal jeg skjerpe meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har selv vært litt slapp med bloggingen, men har tenkt til å gjøre noe med det. Som folk over meg sier er det viktig å kommentere, gi ros og vise at man er interessert. Ellers er det jo nesten ikke vits i å blogge i det hele tatt.

Synes også det har vært litt slapt med medlemsanmeldelser. Synes det er veldig morsomt å lese dem, men der er det jo heller ikke så mange kommentarer som dukker opp. Synes vi kommenterer litt lite både på blogger og anmeldelser
  • 0
Har lenge tenkt på å skrive en anmeldelse, men jeg gidder liksom ikke. Får kanskje gjøre noe med det snart.

God blogg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Savner en enkel måte og si ifra når en bruker her inne ikke kan klare og holde språkbruken på ett moderat nivå,visse ting en bruker skriver her inne,er for grovt til at jeg vil gjenta det...
Han tror visst selv han er veldig morsom...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!