Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Været er i dag elendig og regnet plasker ned her på Snåsa. Heldigvis har jeg fått lånt meg en bil av min bror til å kjøre barna til og fra skole og barnehage. Hadde det ikke vært for han, hadde jeg blitt meget våt for å si det slik.

I løpet av en dag blir det fort 6km å gå eller sykle for å få barna til og fra skolen og barnehagen og da er det godt om været er fint. Vi skal generelt ikke klage, for sommeren og delvis høsten har vært fin med unntak av noen skikkelig regnskyll inn i mellom.

Dere der i sør har hatt en forferdelig sommer med mye regn og elendighet. Nå håper jeg inderlig dere får en fin høst selv om det ser heller dårlig ut. Om ikke så altfor lenge er vinteren i anmarsj også og om en måneds tid kan vi forvente at den første snøen begynner å gjøre seg gjeldende rundt omkring i landet.

...men akkurat nå hater jeg regnet som plasker ned.

Et lite lyspunkt i dag, betaen til Battlefield 3 starter i dag og gjett om vi gleder oss stort til å prøve spillet i dag eller på torsdag når den åpne betatesten starter.

Hvordan har været hos dere vært i sommer og den siste tiden. Hater du været som det er nå eller bryr du deg ikke så mye om det? Skal du betateste Battlefield 3?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har regnet enormt mye her i Bergen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det har vært generelt ganske godt vær denne sommeren her i Lørenskog, godt til Norge å være ihvertfall... Den siste uka var det ganske kjedelig og grått vær, men nå begynner det å bli fint igjen ^^

Er klar til å betateste BF 3 etter å ha kommet hjem fra tannlegen i dag!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Play
  • Play
Har regnet mye her i Bergen ja, men det e ikke akkurat noe nytt da Bryr meg ikke særlig om hva været e, men skal bli deilig med 19 grader på fredag

Må vente til torsdag før eg kan laste ned betaen :1 2 dagers forsprang e ikke vært 400 kr.
  • 0
Regner mye her i Stavanger, og det er bedre det en totalt tørke.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Var kjempefint her!
  • 0
Liker at det er litt overskya vær.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Her i Sandnes har vi høst 9mnd i året...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Spillevær!! Mohahahahaha!!!!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
jeg elsker regn :3 og høsten er favoritttiden min på året^^ bortsett fra juleaften, er halloween min favorittdag...så...gleder meg til neste måned.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har regnet alt for mye her i Bergen nå i det siste, så håper på litt finere vær til neste uke
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!