Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne er blitt sett i China, men foreløpig finnes det ikke noe konkret i forhold til europeisk og amerikansk lansering.

Og noen sier at hvit 360 bare er såååå 2005...
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
smexxy!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Så grei ut den, men klarer meg fint med min svarte Xbox 360.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
GOD D***.

Deiliiiiigt!
  • 0
Så bedre ut faktisk!

Men var det ikke en nyhet om at det var slutt med skinnende Xbox 360 Slim?
  • 0
Så finere ut enn min hvite Xbox. Men holder emg til den foreløpig.
  • 0
Stemmer NorGaMa. Er kun den matte som er i produksjon.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har den også blitt sendt til Microsoft og kommet tilbake med nye deler? Mener å ha sett hvite Xboxer der, nemlig...
  • 0
Synes selv at svarte konsoller alltid har vært mer stilige enn hvite
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Hvordan har det seg at hvis man skriver korte blogger så blir man bannet, men hvis redaktøren gjør det så er det null problem?
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Digg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nice, men har allerede skaffet meg en matt svart xbox 360 slim <3
*MacGyver Theme*
  • 0
pr0n
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
secksy
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Oh! ville heller hatt denne enn den svarte, om jeg måtte byttet ut min gamle.
  • 0
Bytter gjerne ut min svarte med denne hvite..!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Parius:
Hvordan har det seg at hvis man skriver korte blogger så blir man bannet, men hvis redaktøren gjør det så er det null problem?


Brukere blir som regel ikke bannet når de skriver en kort anmeldelse, men vi tillater blogger på mindre enn fire linjer hvis bildet forteller mer enn tusen ord. Det finnes eksempler på vanlige brukere som har bilde av noe veldig interessant, men som har skrevet mindre enn fire linjer og likevel få ha bloggen oppe pågrunn av bildets uttrykkelse.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!