LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Arbeidet med Gamereactor #92 er igang for fullt, og her er omslaget for oktobernummeret. Vi jobber for øyeblikket med anmeldelser av Forza 4 og Rage (blant mange andre), og har også spilt Skyrim og Assassins Creed som kommer til å få en del spalteplass.

      God helg!
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Skyrim og Dark souls blir artig å lese om.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Dødsawesome omslag. Elsker at de forskjellige tittlene står i stil med resten av omslaget.

      Skal prøve å få tak i dette. Vil veldig gjerne lese om Skyrim og AC: Revelations.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Oh my gawd Oh my gawd Oh my gawd
      Me want, har forhåndsbestilt Rage og det bildet gjør meg enda mer desperat, må vente enda en uke før jeg får det
      Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
      • 0
      • Smæ
      • Smæ
      Saints Row!
      • 0
      Rage! Forza 4! Saints Row! Skyrim!

      Dette må jeg ha!
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Herlige høstfarger og stilig design. Likte coveret veldig godt

      Gleder meg også til innholdet som jeg vet kommer til å bli bra
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Gleder emg! Av de titlene som står rundt karakteren i bladet har jeg bestilt Rage, Skyrim, Forza 4, Dark Souls, Mass Effect 3, Saint's Row 3 og Assassin's Creed: Revelations.
      • 0
      Stilig forside

      Håper ikke RAGE skuffer..

      Saints Row, Skyrim, Assassins Creed og Mass Effect
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      God forside!
      We lost a moron, fucking celebrate!
      • 0
      Awesome!
      • 0
      Saints Row: The Third og Mass Effect 3<3<3<3
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Awesome
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Gleder meg til å hente den. Kult forside!

      To spørsmål:
      Når kommer bladet ut i butikkene?
      Er Batman: Arkham City anmeldelsen der, for det ser ikke sånn ut.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Gamereactor avgjør min skjebne; skal jeg selge laptopen min (2 år gammel gaming laptop = surfe/lightgaming laptop idag) for å kjøpe xbox eller ps3 så jeg får spilt Skyrim?
      • 0
      @ Albaga:

      Bladet kommer ut rundt den 18. oktober, uten Batman: Arkham City-anmeldelse, den leser du først her på siden.
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Omagad smooth!

      Gleder meg til info om Mass Effect 3! Blir supah-kewl!
      • 0
      Enda bedre enn det forrige inponerende omslaget!

      Hadde likt Skyrim som omslag men dette var enda bedre enn min visjon og likte godt at selve teksten kom som noe rett ut fra spillet.
      • 0
      Det der er kanskje det tøffeste GR forsiden jeg har sett! Jeg tuller ikke en gang, den der var awesome!
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Meget tøft cover, men når dere skriver at dere spilt Skyrim og Revelations er det vel en slags betatest dere snakker om, ikke noen anmeldelse?
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Stemmer Soraki. Det er hands-on av begge spillene, som kommer til å brukes i tempo og innkommende.
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Oooh,mer Skyrim!!!Gleder meg.
      "Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
      • 0
      Jævla stilig framside!
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      *kudos*
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Meget kul forside, og innholdet høres også herlig ut. Godt jobbet!
      But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!