Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For fire år siden da jeg broren, søsteren min og moren min reiste til London, fikk jeg endelig overtalt min mor til at jeg fikk kjøpe meg en Nintendo DS lite.

Noen dager etter jeg kom hjem, rundet jeg Kingdom Hearts 1 for første gang og det gjorde et stort inntrykk på meg.
Og da jeg prøvde ut de forskjellige tingene på DS menyen fant jeg et chatt-system der man kunne skrible litt med pennen. Da jeg i begynnelsen ikke var så seriøs med dette i begynte jeg random å tegne et keyblade.

Etter det(som jeg kalte Meteor Blade) laget jeg enda et og enda et, og synes det var veldig gøy, men desverre var det ingen måte å lagre dem så de forsvant.

Men noen dager etter spurte jeg faren min om jeg kunne få en tegnebok, da jeg kom hjem fra butikken begynte jeg på mitt første keyblade(som du vil finne bilde av nedenfor).

Jeg har hatt dette som en liten hobby siden, men i det siste har det desverre blitt mindre tegninger av dette og annet, og jeg fikk lyst til å begynne igjen.

Så jeg tenkte jeg skulle begynne med blogger der jeg kunne vise dere andre på GR hvordan de ser ut og høre deres kommentarer på dem.
______________________________________

Så hvordan likte dere min aller første blogg?
Tenkte siden alle mine keyblades har forskjellige temaer fra filmer og spill, kunne dere komme med ønsker om ting dere ville sett som keyblade :)
Bare husk at jeg ikke kan ta alle, men kan prøve meg på noen av dem :D

ps.Vær grei med kommentarene, er ikke så nøye på komma og punktum så ikke forvent noen forbedringer :P

Lagt til 2011-10-06 23:31:
Har desverre ikke link til større bilde, men skal prøve å lage en DeviantArt konto jeg kan putte dem inn i.
Stryk det siste: http://nike-13.deviantart.com/#/d4c0ors
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Ha ha! Kingdom Hearts er best
Fikk den første ikke så lenge etter den kom, og i fjor runna jeg det for første gang (har ikke bare game det alle de åra da)
Så lenge du fortsetter å blogge om kule spill som KH er jeg hook'd)
BTW min favoritt Keyblade er Metal Chocobo
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
  • 192
  • 192
Stilig keyblade det der, litt kjedelig kanskje

Skulle gjerne sett deg tegne et Dexter-keyblade Hvis du kan ta essensen fra han/serien og gjøre det til et keyblade, hadde det vært stilig!
Get ready for a better you
  • 0
Mener du da seriemorderen fra TV-serien eller Dexter vidunderbarn fra Cartoon Network

Lagt til 2011-10-06 23:59:
Men husk at dette var mitt første så ikke hakk så mye ned på akkuratt dette
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
råbra

si ifra hvis du lager deg en deviantart profil^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nå har jeg laget en Den heter Nike-13 og har hatt dette keybladet ute i fem min og allerede en som har lagt det til som favoritt
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
  • 192
  • 192
Tenker på seriemorderen Dexter Morgan ja
Get ready for a better you
  • 0
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Awesome, gleder meg til å se flere keyblades
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hva er egentlig et keyblade?
  • 0
Parkour Gamer: Et Keyblade er et våpen Sora(hovedpersonen) bruker i serien Kingdom Hearts. Det er på en måte et sverd formet som en nøkkel som kan gjøre utrolige ting.

Btw. God tegning nike13! Glede rmeg til å se flere av Keyblade tegningene dine.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal prøve å lage en ny blogg idag, men akkurat nå er jeg på skolen
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Stilig! Alt som har med Kingdom Hearts å gjøre er nam, nam
Vil veldig gjerne se tre nye keyblades, hvor den ene er inspirert av James Cameron's Avatar og den andre er inspirert av Luftens Siste Mester ev. Avatar: Legenden om Aang, mens den tredje selvfølgelig må komme fra Harry Potter-universet
Hadde vært så kult!
  • 0
@Kristofferan

Høres interessant ut
Kan gjøre et forsøk på et av dem ivertfall
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Gratulerer så mye med din første blogg og jeg synes den ble bra jeg

Moro å lese andres blogger og se hva som opptar den som skriver

Gleder meg til neste blogg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt kjedelig keyblade (kult navn dog), men du har definitivt fantasien i orden. Ser frem til de litt mer avanserte eksemplene etter hvert.
Just kill him with your awesome
  • 0
Vet, men var første jeg tegnet utenfor svart og hvit på DSen så var ikke helt vant med det.
Kommer mer avanserte, men fargene blir dessverre dårligere når de blir scannet inn, og er ikke lett å fargelegge på Paint akkuratt

Noen ideer(annet enn Photoshop som blir for dyrt å betale for pga jeg ikke vil bruke det så ofte )

Ny blogg ute forresten http://www.gamereactor.no/blog/nike13/
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!