Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så har vi kommet til det punktet hvor vi har fått snakket sammen og kommet fram til en ordning. Det vil bli betalt en engangssum til meg for bruk at mitt bilde som skal sendes på TV i over 40 land (inkludert verdensdelen Afrika) og da har vi blitt enige om summen av det hele pluss kompensasjon.

Jeg kan ikke si beløpet. Men det er 5 siffret:D

Så da er jeg fornøyd, jeg har fått en sum og skulle det være noe i framtiden så kan de kontakte meg. Så så langt, så har det vært en bra dag.

Meget kort denne gangen, men da er en avsluttning på plass:D
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Flotters at det ordna seg da!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Flott at det ordnet seg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer!

Håper du bruker pengene på noe fornuftig.. Som f.eks et Wacom Cintiq 21UX tegnebrett til meg :wink-wink:
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Drit bra! 5 siffret, ikke dårlig! Godt at du fikk ordnet opp i dette og at dere kom til enighet ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nice man!
Kan du være så snill å gi en link til denne reklamen?
  • 0
Det høres bra ut!

Du får nok en hel del spill for de pengene
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Så da er det minst 10 000 Ikke værst!

Håper du er godt fornøyd, tenker du i alle fall syns det er godt at det hele er over. Fortsett å lag stilige bilder, du er virkelig flink!
Get ready for a better you
  • 0
knallbra
  • 0
Godt alt ordnet seg til slutt, men det skulle egentlig bare mangle
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I 40 land
Det er hva jeg kaller et mesterverk
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Saksøk for 10000 milliard
  • 0
Du vant kampen Og det sender det over 40 land er jo fantastisk, snart er du verdenskjent
Du sliter ihvertfall ikke med penger til alle spillene som kommer ut nå i nærmeste fremtid x)
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg er meget nysgjerrig på hva denne reklamen var for og hvilket selskap som brukte bildet ditt. Du kunne ikke sagt det da?
Just kill him with your awesome
  • 0
@Soraki

Bildet var brukt som en del av reklamen om TV kanalen. Da dem skulle vise at dem også kan bli sett på iPhone og iPad (bildet mitt var brukt som wallpaper på iPaden)

Jeg er også da blitt registrert som leverandør av bilder til nettverket, slik at de kan kontakte meg i framtiden ang bruk av andre bilder i framtiden.

Med tanke på at alt ordnet seg, så ønsker jeg ikke å fortelle hvem kanal det dreier seg om, da det ikke er kanalens feil. Men reklamebyrået
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Supert og veldig godt å høre at det ordnet seg og at du er fornøyd

Du er jo en unik med dine egenskaper og selvsagt skal du ha betalt om noen bruker det du har lagd. Skulle bare mangle ellers

Gleder meg til å se mer av det du lager
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!