Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig er det her.. Bilspillet mange bilspill elskere og bilentusiaster har venta på..

Forza Motorsport 4!

Som en bilmekkaniker, sier det jo seg selv, at jeg liker biler. Og selvsagt.. Bilspill.
Jeg har alltid vært en Gran Turismo fan, men etter jeg kjøpte 360 for ca 3 måneder sia, så tenkte jeg, at jeg bare MÅTTE ha meg Forza Motorsport! Det så så vellpolert og bra ut at jeg følte jeg måtte ha det.

Så jeg fikk et godt tilbud på Forza 3: Ultimate Edition av en kamerat på en elektronikk butikkm bare 199,-
Reiste hjem for å spille.. Og jeg ble helt slått ut over hvor vakkert, detaljert og perfeksjonert det spillet var! Jeg var hekta..

Jeg elsker kjappe biler, nye sportsbiler med nydelig design, og gode gammle amerikanske muscle cars!
Selv kjører jeg en 1992 Mazda MX-3 med en 1,8L V6 motor.. Ikke mye å skryte av, men den duger!
Har nå kommet oppi 210km/t med den! Ikke dårlig bare det..! (yeah.. I was scared shitless..!)

Men nok om det..

Når jeg leste at Forza 4 skulle komme, og at Top Gear teamet skulle være med ble jeg helt i ekstase! Jeg bare viste, at det kommer til å bli det ultimate bilspillet til dags dato! Og jeg måtte ha det!
Jeremy Clarkson.. Aah.. For en mann!
Jeremy presenterer, forteller info og historie bak bilene i en modus i spillet som heter Autovista, selvsagt har Jeremy humoren på plass som alltid når han forteller! I Autovista kan man gå rundt bilen og se på detaljene og lese om info eller få info lest opp.
Ekstremt kult!
Iallefall med tanke på at det er det nærmeste man kanskje kommer for å sette seg inn i en Lexus LFA eller en eller annen eksotisk sportsbil..

Jeg forhåndsbestilte Forza 4 på Platekompaniet, så når jeg åpna opp esken fra Posten, datt det 3 kort ut, der jeg fikk med 3 ekstra nedlastbare biler i tillegg til det Limited Collector's utgaven inneholder. "Boksen" inneholdt også en bok fult av bilder av ekslusive biler og info om bilene. Det var gøy å få noe slikt, så takk Platekompaniet!

Jeg er kjempe fornøyd med spillet så langt, masse løp å kjøre, masse modifikasjoner å ta seg til.. Og bare ha det gøy på banen å kjøre lekkre biler!
(Synd det ikke fins tv med lukt.. Så kunne man ha kjent den hærlige duften av svidd gummi..)

Til dere som ska skaffe Forza 4: Gled dere!

Takk for at dere gadd å lese Bloggen min!
Ha en go kveld videre.

Mvh Anders
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Likte de to forrige i serien, på tross av at jeg ikke er noen fan av bilspill (eller biler generelt)
Men jeg tror jeg hopper over dette, for bilspill har en søvndyssende effekt på meg etter et par runder
  • 0
Hahaha! Det er skummelt å sovne bak rattet!
Alle har jo sin egen smak og behag So no one blames you my friend ;)
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Er personlig ikke en bilentusiast, men dette spillet ser bare SÅ kult ut
Misunner deg litt
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Hehe takk takk
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Bilspill har aldri helt vært min grie (utenom Mario Kart, Crash Team Racing, osv), men skal innrømme at jeg har hatt det moro med enkelte bilspill til tider. Særlig Need for Speed og Burnout serien, så kan være jeg gir dette spillet en sjans når det er å finne på tilbud?
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
er forza 4 på 1 eller 2 disker?
  • 0
Jeg fikk iallefall med 2 disker, men Disc 2 var med bare masse Ekstra Content på som man skulle installere
Så om det er 2 disker på standar utgaven veit jeg ikke :s

ja du får prøve det ut når det er på tilbud DoanDavid, du som driver med spill design å greier, da burde du like Forza, designet og grafikken der er helt utrolig, så det anbefaler jeg Så er det utrolig lett å lære
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Hva er din gamertag?

Legg meg til så kan jeg kjøre mot deg i Rivals!
  • 0
Androcker17 er taggen min

Bare å legge meg til som venn!

Men du må ikke eie meg helt da Spartan_117 ;) Jeg ekke så veldig god.. Ennå XD hehe
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Har nettopp kjøpt ratt nå, så det går ikke akuratt fort i svingene kan man si. :p
  • 0
Jepp, fikk spillet selv i dag og gleder meg stort. Elsker jo bilspill og dette ser ut til å knuse GT5

Takk for fin blogg som igjen gjorde at jeg gleder meg stort til å spille de i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk for gode ord Bernt Erik!

Legg meg gjerne til som venn på Xbox-Live!
Gamer tag: Androcker17
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer Bernt Erik:
knuse GT5


Knuse er et sterk ord Bernt.
Tror de er ganske jevnbyrdige jeg.
I tillegg har det jo nettopp kommet en GIGA oppdatering til GT5.
Spill det litt mer før du vurderer det helt Bernt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!