Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter den første uke med skole etter ferien og en mandag etter den igjen har jeg kommet til en sjokkerende konklusjon. Hjernen min er fortsatt på ferie. Jeg har ikke greid å gjøre noe som krever mer tankekapasitet enn point and click. Lette regnestykker virker som kvantefysikk, selvstendige tanker er like fjerne som jul og dagene preges av sløvhet. Så jeg håper denne uken kan bli bedre og at hjernen min kommer hjem uthvilt fra hvor den nå har kost seg. Kanskje den har fått en kledelig brunfarge?
Jeg var her
  • 0
Hehe - det er ikke alltid lett å omstille hjernen nei og det selv med min gullfiskhjerne

Bra førsteblogg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Som hver mentalt friske person må jeg si at jeg kjenner meg igjen på denne
BTW Hva heter den elgen (no offence hvis det er feil) med den rosa hatten, har en kompis som gikk med sånn lue i hele 10. klasse
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Han heter Tony Chopper og han er et reinsdyr. No offence taken, ikke alle kan være manga freaks ;D
Jeg var her
  • 0
Tony Tony Choppppppaaahhh! <- Stud!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kjenner meg igjen her ja... Prøv kaffe eller te, funker bemerkelsesverdig godt.

<3 One Piece
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Kjenner meg igjen

One piece! <3
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!