Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

EA sin Need for Speed serie har ikke vært helt okay gjennom årene etter min mening. Jeg har fått flere skuffelser med blant annet Shift 2: Unleashed og Undercover. Heldigvis fikk vi blant annet Hot Pursuit som ble utviklet av Criterion. Det spillet imponerte meg stort.

I november kommer et nytt Need for Speed som har fått navnet Need for Speed: The Run. Spillet bruker DICE sin Frostbite 2 motor.

The Run har fått en ganske så ujevn følelse hos gamerne (blant annet meg) med tanke på at nå må hovedpersonen ut av bilen sin og springe vekk fra politiet. I ren Heavy Rain spillestil.

Men som en EA elsker som jeg er ebstilte jeg det likevel via Origin. Og etter å ha prøvd demoen som ble sluppet ut på Xbox LIVE angrer jeg ikke. For demoen til The Run var rett og slett utrolig heftig. Jeg elsket det! Fysikken, eksplosjonene, rasene, kjørefølelsen, konkurranseinstinktet, alt var der, og det er det jeg setter pris på.

Jeg gleder meg til den 18. november nå mer enn før takekt være demoen, noe som viser at det er fint med demoer av spill en gang i blant.

Men det er 2 spill som definitivt kommer til å holde meg opptatt lenge: Skyrim og BF3.

<bild>Demoen gjorde at jeg fikk fra å være skeptisk til å glede meg utrolig mye til den 18. november.
  • 0
Hehe - da er vi to Gleder meg som et lite barn til spillet og det ser helt rått ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kult at du dine tanker om det, har nesten ikke visst om NfS: The Run men har likt de første spillene og føler jeg trenger et nytt bilspill. Tror jeg skal ta til vurdering om jeg ikke ønsker at nissen kommer med dette til meg
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Laster ned demoen as we speak! Satser på at den er bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Syntes demoen var ganske bra, har selv kjøpt the run på Origin gleder meg
  • 0
Parkour delen har skremt meg unna
Og det velkjent ordet: pengeeeeeeeeeeeeeeeeer.......
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syntes ikke demoen var noe bra. Føltes som du kjørte lekebiler, og selv om noen deler av snøbanen var episke, så var grafikken dårlig, spesielt på ørkenbanen.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jøss, du skal faktisk kjøpe eeenda et spill? Næææh

Hehe, laster ned demoen. Får ikke spillt før imorra, tror jeg.
  • 0
Vurderer å forhåndsbestilte det på gamestop den 21..

Det geniale tilbudet: bytt inn to spill og betal 1kr!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
NFS: The Run er det eneste bil spillet jeg ser fram til
Jeg viste ikke at en demo var ute nå, takk Fantomena
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
@blyantkvesser: hva med PC versjonen, der er nok ikke grafikken så aller værst ;)
  • 0
MissTheOldDays: Den er sikkert fin på PC, men bilspill funker best på konsoll!

Syntes Hot Pursuit hadde både finere grafikk og kjørefølelse.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Tenkte det samme som PG, det er faktisk utrolig at noen har samvittighet til å bruke så mye penger på spill! Skal ikke se bort ifra at jeg hadde gjort det samme dersom jeg hadde vunnet i lotteriet!

Mitt første og siste NFS spill var Underground 2, et godt spill, men jeg husker ikke så alt for mye av det nå lenger. The Run ser bra ut da det virker som om det har litt bedre story enn de andre(selv om ingen av spillene kan sies å ha en "god" story). Kanskje et kjøp når prisen faller.
  • 0
Ser faktisk ganske imponerende ut. Har ikke vært online på PSN før en god stund nå pga. internett...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Likte selv demoen meget godt, og tror faktisk jeg ble overbevist til å kjøpe det, evt. ønske meg det til jul.

Allikevel må jeg påpeke at det vel er Black Box som har laget spillet, ikke EA, tror jeg.
Just kill him with your awesome
  • 0
@blyantkvesser: jeg kunne ikke vært mer enig, gameplay messig... derfor jeg kjøpte meg en Razer Onza
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!